نسخه چاپی

قُبح قلیان شكسته شده است

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: مسئولان پرسپولیس نه با من تماس گرفتند و نه دعوتنامه‌ای فرستادند كه در جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس شركت كنم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم امیر عابدینی درباره قلیان کشیدن بازیکنان تیم زیر 22 سال ایران در اردوی کیش اظهار داشت: باید واقعیت‌های اجتماعی امروز را باور کرد. همیشه بحث ما این است که در ورزش فرهنگ‌سازی می‌کنیم، در حالی که باید ورزش را در فرهنگ‌مان احیا کنیم.

وی با بیان اینکه سیاست‌های ما باید منطبق با دین‌مان باشد، افزود: قُبح‌ برخی چیزها در حال حاضر شکسته شده که یکی از آنها قلیان کشیدن است. اکنون در برخی از اماکن می‌بینیم دختر و پسرها به راحتی قلیان می‌کشند، وقتی از آنها می‌پرسیم چرا قلیان می‌کشید، می‌گویند مگر چه اشکالی دارد؟ متاسفانه در حال حاضر کسی قلیان کشیدن را ضداخلاقی نمی‌داند.

مدیرعامل داماش گیلان با اشاره به قلیان کشیدن بازیکنان تیم زیر 22 سال تصریح کرد: این بازیکنان پرورش‌یافته علیرضا منصوریان نیستند و عناصری که کنار بازیکنان زیر 22 سال حضور داشتند، این تعاریف را ندارند که چون قلیان دوپینگ نیست نباید سمت آن بروند. ما باید در مدارس فوتبال و یا مدرسه فرهنگ‌سازی را انجام دهیم.

عابدینی خاطرنشان کرد: می‌خواهیم منصوریان هم کار فنی و هم کار فرهنگی را انجام دهد و سپس ظرف 48 ساعت نیز تیم زیر 22 سال را قهرمان کند. متاسفانه توقع‌مان زیادی است. این موضوع را نباید گردن این و آن بیندازیم. ضمن اینکه باید به این مسئله بپردازیم که چرا به جای تیم زیر 22 سال در اردوی کیش تیم گهر دورود مقابل کره‌جنوبی به میدان رفت.

وی در در ادامه خصوص وضعیت تیم داماش گیلان عنوان کرد: اگر خدا بخواهد در حال عقد قرارداد با یکی از اسپانسرها هستیم تا به زودی مشکلات داماش حل شود. امروز (چهارشنبه) با این اسپانسر جلسه داریم.

مدیرعامل داماش در مورد اینکه چرا در جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس شرکت نکرد، گفت: واقعیتش را بگویم که با بی‌احترامی جایی نمی‌روم. آقایان نه با من تماس گرفتند و نه دعوتنامه‌ای برای من فرستادند. تنها محمد جمعه‌ای مشاور رویانیان با من تماس گرفت اما دعوتنامه‌ای برای من نفرستادند. با وجود اینکه همان روز در رشت بازی داشتیم اگر دعوتنامه برای من می‌فرستادند به این جشن می‌رفتم تا دوستان قدیمی‌ام را بار دیگر ببینم.

۱۳۹۲/۱۰/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...