نسخه چاپی

صدها كشته در درگیری گروه‌های مسلح در سوریه

مركز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه اذعان كرد، دست‌كم 274 نفر از جمله تعدادی از شهروندان در درگیری داعش با دیگر گروه های مسلح، كشته شده‌اند.

به گزارش نما العالم، با شدت گرفتن این درگیریها از جمعه گذشته، "ابومحمد الجولانی" سرکرده گروه تروریستی "جبهه النصره" در نواری صوتی خواستار توقف درگیری‌های مسلحانه بین این گروه و متحدانش با داعش شد و اعلام کرد: اشتباهات "دولت اسلامی در عراق و شام" عامل آغاز این درگیری‌ها است.
الجولانی پیشنهادی را برای پایان دادن به درگیری‌ها مطرح کرد و افزود: برای پایان دادن به این وضعیت اسف بارتشکیل کمیته ای شامل نمایندگان همه گروه های مسلح مهم برای بررسی امور ، اعلام آتش بس و مبادله اسرا ضروری است.
الجولانی خاطرنشان کرد: برخی گروه‌های مسلح با این پیشنهاد موافقت کرده‌اند و برخی دیگر پذیرفتن آن را مشروط به پذیرفتن دیگر گروهها کرده اند و برخی هم هنوز جوابی نداده اند .
الجولانی اظهار داشت: فرصت برای اجرای این پیشنهاد یا اصلاح آن یا ارائه پیشنهادی دیگری فراهم شده است، و نباید این فرصت را از دست داد.
سرکرده داعش اذعان کرد که درگیری گروه‌های مسلح با یکدیگر سنگین است و اختلافات قبلی این گروه‌ها باعث آغاز درگیری‌ها شده است .

۱۳۹۲/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...