نسخه چاپی

جك استراو تا فردا شب در ایران است

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس از لغو سفر وزیر اسبق خارجه انگلیس به اصفهان خبر داد و گفت: جك استراو تا فردا شب در ایران حضور دارد اما برنامه‌ای مبنی بر سفر به اصفهان در دستور كار وی قرار ندارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، عباسعلی منصوری آرانی، پیرامون سفر جک استراو وزیر اسبق خارجه انگلیس به ایران اظهار کرد: جک استراو سفر خوبی به ایران داشته و جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده که در روزهای آینده به تفصیل درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم.

وی با اشاره به دلیل لغو سفر استراو به اصفهان و کاشان بیان کرد: مشکل این بود که نمی‌توانستیم زمان پروازها را برای سفر وی به اصفهان فراهم کنیم و به همین دلیل سفر استراو به اصفهان و کاشان لغو شد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس پیرامون اینکه آیا قرار است وی تا روز آینده به اصفهان سفر کند یا خیر، گفت: در حال حاضر دیگر برنامه‌ای برای سفر استراو به اصفهان و کاشان وجود ندارد و سفر وی به دلیل مشکلات پروازها، لغو شده است.

وی خاطرنشان کرد: استراو تا فردا شب در ایران حضور دارد که بر این اساس برنامه‌های دیگری برای ادامه اقامت وی در ایران در نظر گرفته شده است.

۱۳۹۲/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...