نسخه چاپی

باربی رییس جمهور آمریكا می شود!

عکس خبري -باربي رييس جمهور آمريکا مي شود!

اکوفارس: طراحان عروسک باربی(Barbie doll) دست به کار شده اند تا با فرهنگ سازی زنان را برای راهیابی به کاخ سفید آماده کنند.
شرکت ماتل، همزمان با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، عروسک باربی را به عنوان رئیس جمهور زن به بازار می آورد تا دختران هم تشویق شوند از کودکی رویای ورود به کاخ سفید را داشته باشند.
طراحان عروسک باربی(Barbie doll) دست به کار شده اند تا با فرهنگ سازی زنان را برای راهیابی به کاخ سفید آماده کنند. شرکت ماتل، همزمان با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، عروسک باربی را به عنوان رئیس جمهور زن به بازار می آورد تا دختران هم تشویق شوند از کودکی رویای ورود به کاخ سفید را داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، لباس مناسب باربی به عنوان یک رئیس جمهور زن را "کریس بنز"، مدساز معروف، طراحی کرده که از جمله مشتریانش میشل اوباما، بانوی اول آمریکاست. کریس بنز گفت لباس رئیس جمهور زن از دید وی باید نمایشگر "حرفه ای بودن" و "قدرت" باشد.
گفتنی است عروسک باربی نماد زن غربی است و با هدف تحمیل فرهنگ مبتذل غربی به کودکان معصوم طراحی شده است، فروش این محصول به دلیل تبعات مخرب آن، در ایران ممنوع است، گرچه طراحان آن و برخی افراد شیفته فرهنگ غرب مدعی اند که جمهوری اسلامی در اشتباه است اما تلاش سازندگان این عروسک برای تاثیر گذاری در باور زنان آمریکایی، صحت موضع گیری مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی مبنی بر تهاجم فرهنگی غرب از طریق این محصول را کاملا تائید می کند.

۱۳۹۱/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...