نسخه چاپی

نقشه حاج فتح الله نقش بر آب شد!

اما حالا یكی از نزدیكان به مدیرعامل استقلال فاش می سازد كه برنامه فتح الله زاده برای حفظ این بازیكن با شكست بزرگی مواجه شد.

به گزارش نما، حالا اخبار جديدي در مورد جدايي منتظري از استقلال به گوش مي رسد.پس از جدايي اين مدافع جنوبي از جمع آبي ها ،مديرعامل استقلال در مصاحبه اي جالب ،مدعي شد چون پژمان مي خواست از جمع ما جدا شود براي همين همه مطالبات او را دادم تا پس از جدايي از ما عنوان نشود كه او به خاطر بي پولي از جمع ما جدا شده است. اما حالا يكي از نزديكان به مديرعامل استقلال فاش مي سازد كه برنامه فتح الله زاده براي حفظ اين بازيكن با شكست بزرگي مواجه شد.

برنامه از اين قرار بود كه مديرعامل آبي ها در صورتي كه خيلي از بازيكنان استقلال مبالغ نسبتا زيادي را از اين تيم طلب كار بودند، شروع به تسويه حساب با منتظري كرد. فتح الله زاده به مدافع تيمش گفته بود من حاضرم همه طلب او از تيم را يك جا پرداخت كنم و همين حسن نيت ما مي تواند نشانه اي باشد از اينكه اگر تا پايان فصل در استقلال باقي بماني،براي شش ماه دوم امسال با تو يك قرارداد جديد مالي مي بنديم. فتح الله زاده همه مطالبات پژمان را تسويه كرد و انتظار داشت در قبال اين كار اين مدافع هم در نيم فصل دوم همچنان در خدمت استقلال باقي بماند. اما هفته قبل و در روزهايي كه كشور به خاطر ۲۸ صفر و شهادت امام رضا در حالت نيمه تعطيل بود،منتظري به صورت ناگهاني به قطر رفت و به همين سادگي نقشه فتح الله زاده براي حفظ پژمان با شكست مواجه شد.

پس ازاين اتفاق مديرعامل استقلال در مصاحبه هاي خود عنوان كرد چون پژمان قصد رفتن داشت با او تسويه كردم تا رفتنش بدون حرف و حديث باشد.

البته واقعيت اين است كه اگر فتح الله زاده مي دانست منتظري بعد از اين كارهاي او از استقلال مي رود هرگز راضي نميشد ان همه هزينه را يكجا براي او متقبل شود.اولويت فتح الله زاده بازيكناني بودند كه تا پايان فصل با استقلال قرارداد دارند و انها هستند كه بايد استقلال را قهرمان ليگ سيزدهم كنند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...