نسخه چاپی

خطر از بیخ گوش جهانبخش گذشت

مدیر فنی تیم فوتبال نایمخن گفت: حضور جهانبخش در اردوی تیم زیر ۲۲ سال ایران ممكن بود باعث مصدومیت طولانی مدت این بازیكن شود.

به گزارش نما و به نقل از تسنیم، علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی تیم فوتبال نایمخن به دلیل مصدومیت حدود یک ماه از همراهی این تیم هلندی محروم خواهد بود. جهانبخش که نامش در فهرست اخیر دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی زیر 22 سال برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در عمان بود به درخواست مسئولان باشگاه نایمخن از حضور در این اردو منع شد.

به این ترتیب نام این بازیکن 19 ساله از فهرست دعوت شدگان به تیم زیر 22 سال ایران خط خورد. او در حال حاضر به همراه نایمخن در منطقه آندالوسیا واقع در جنوب اسپانیا همراه این تیم در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد.

اِدو اوپوف، مدیر فنی تیم فوتبال نایمخن در این خصوص گفت: جهانبخش 19 ساله در فهرست اولیه دعوت شدگان به تیم زیر 22 سال ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا بود ولی خوشبختانه فدراسیون فوتبال ایران از حضور او در اردوی این تیم صرف‌نظر کرد. حدود یک ماه علیرضا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت و با توجه به وضعیتی که در جدول رده‌بندی اردویژه داریم از این بابت خوشحال نیستیم.

وی افزود: از حضور جهانبخش در نایمخن نیم‌فصل می‌گذرد و او به فرهنگی کاملا متفاوت و شیوه جدید زندگی در هلند عادت کرده است. او حالا به دنبال این است تا در نیم‌فصل دوم که شرایط دشواری در پبش داریم، در ترکیب اصلی تیم به میدان برود. با شرایطی که علیرضا دارد اگر به بازی گرفته شود ممکن است به طور کامل حضور در جام‌جهانی را از دست بدهد. به طور حتم ایرانی‌ها هم علیرضا را در شرایط خوبش می‌خواهند و ما فکر نمی‌کردیم حضور وی با چنین شرایطی در تیم زیر 22 سال ایران کار درستی باشد و خوشبختانه فدراسیون فوتبال ایران هم سرانجام با ما هم عقیده شد.

مدیر فنی نایمخن خاطرنشان کرد: جهانبخش در حال حاضر با تیم در اسپانیا به سر می‌برد. او این هفته به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ به طور انفرادی تمرین کرد و آرام آرام به مرز آمادگی جسمانی لازم و شرایط بازی خواهد رسید. حضور جهانبخش در اردوی تیم زیر 22 سال ایران ممکن بود برای او مصدومیتی طولانی‌مدت رقم بزند. حالا این بازیکن زمان لازم را برای ریکاوری دارد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...