نسخه چاپی

زیر سوال‌ بردن‌ دولت‌ برزیل توسط سازمان‌ملل

رئیس جمهور برزیل پس از انتشار تصاویری از یكی از زندان های برزیل كه حاكی از وقوع درگیری های خونین در این زندان بود دستور برگزاری نشست فوری با برخی ورزا را صادر كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، پایگاه خبری اسپانیایی زبان«آمریکا اینفوبائه»؛ در پی انتشار فیلمی از درگیری های زندان برزیل دولت دیلما روسف دستور برگزاری نشستی فوری را صادر کرد. این فیلم دو شورش بزرگ در یکی از زندان های "مارانهائو" را نشان می دهد.

رئیس جمهور این کشور از کابینه خود خواسته است تا در این نشست فوری در ابتدا به مسئله درگیری های زندان این منطقه و سپس درگیری های کلی موجود در تمام زندان های کشور را مورد بررسی قرار دهند.

ماریا دا روساریو نونس، وزیر حقوق بشر برزیل نیز فراخوان برگزاری نشستی برای امروز را منتشر کرده است. در این نشست برخی از وزیران این کشور حضور خواهند داشت و به بررسی درگیری های زندانی خواهند پرداخت.

مجله فولحا د سائو پائولو، روز سه شنبه 17 دی فیلمی را منتشر کرده است که از شورش و درگیری های میان زندانیان و اجساد بی جان برخی از این زندانیان خبر می داد. مطابق با این مجله این فیلم توسط دیگر زندانیان ضبط شده است.

مقامات این کشور وضعیت زندان های این کشور را بسیار وخیم اعلام کرده اند.

مقامات سازمان ملل متحد ضمن زیر سوال بردن دولت روسف از این دولت خواسته اند تا هرچه سریع تر به بررسی علت درگیری های موجود در زندان های این کشور بپردازند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...