نسخه چاپی

اعدام میدانی ده‌ها پزشك توسط داعش

گروه تروریستی «داعش» در حالی همچنان به سقوط خود در جبهه‌های مختلف ادامه می‌دهد كه منابع آگاه از اقدام این گروه به قتل عام پزشكان و خبرنگاران در اسارتش در حلب خبر می‌دهند.

به گزارش نما ، همان گونه که در خبرها آمده بود، گروه تروریستی داعش اقدام به قتل ده‌ها پزشک و خبرنگاری کرده است که آنها را در بیمارستان «کودکان» منطقه «قاضی عسکر» حلب نگهداری می‌کرد.

منابع آگاه و ویژه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دمشق تاکید کردند که این قتل عام به شیوه اعدام میدانی و شلیک مستقیم به آنها صورت گرفته است.

این درحالی است که درگیری بین گروه‌های مسلح در حلب ادامه دارد و پس از محاصره‌ای که بیش از 6 ماه ادامه داشت، مرکز پلیس «الصالحین» در حلب سقوط کرد و 100 نفر از عناصر داعش که اغلب آنها دارای تابعیت غیر سوری بودند، خود را تسلیم «ارتش مجاهدین» و «جبهه اسلامی» کردند. در حالی که درگیری میان این گروه‌ها علاوه بر کشته و زخمی شدن طرف‌های درگیری موجب کشته و زخمی شدن شماری از اهالی منطقه شد که در میان کشته‌ها زنان و کودکان نیز مشاهده می‌شدند.

این منابع در ادامه افزودند: هم اکنون مذاکراتی در نزدیکی مهمترین مرکز تجمع داعش در منطقه قاضی عسکر یعنی بیمارستان کودکان در جریان است که ده‌ها عنصر داعش در آن مستقر هستند و اغلب آنها غیر سوری می‌باشند تا خود را تسلیم جبهه اسلامی و ارتش مجاهدان کنند. این درحالی است که منطقه قاضی عسکر از 2 روز پیش سقوط کرده و هم اکنون درگیری‌ها در منطقه المرجه حلب متمرکز است و گفته شده که در جریان این درگیری‌ها داعش 19 نفر از عناصر خود را از دست داده است.

اما درگیری‌ها در ریف حلب میان داعش با جبهه اسلامی و ارتش مجاهدان خونین‌تر است، به ویژه آنکه داعش روز گذشته منطقه «جرابلس» و روستای «کفر حلب» در ریف جنوبی حلب را از دست داد و مقرهای خود را تسلیم دیگر گروه‌های مسلح کرد.

اما «صرین»، در شرق حلب نیز داعش مقرهای خود را تسلیم دیگر گروه‌های مسلح کرد، بدون اینکه درگیری‌های قابل توجهی در این منطقه روی دهد، در حالی که شمار کشته‌های داعش در روستاهای «احرص» و «معرسته» در شمال حلب 25 عنصر خود را از دست داد و این روستاها را تسلیم جبهه اسلامی و ارتش مجاهدین کرد.

منابع نزدیک به گروه‌های مسلح تصریح کردند که صدها نفر از عناصر جبهه اسلامی و ارتش مجاهدین وارد شهرک «تادف» در جوار شهر مرزی «الباب» شده و در آنجا به شدت با عناصر داعش درگیر شدند.

۱۳۹۲/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...