نسخه چاپی

حواشی دیدار استقلالی‌ها با بیماران

بازیكنان تیم استقلال از حضور خبرنگاران ژاپنی در بیمارستان مسیح دانشوری تعجب كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، همانطور که از قبل برنامه‌ریزی شده بود بازیکنان تیم استقلال با همت اعضای کمیته فرهنگی این باشگاه صبح امروز به بیمارستان مسیح دانشوری واقع در دارآباد رفتند و با بیماران پیوند اعضا ملاقات کردند.

در این دیدار اکثر بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم حضور داشتند. امیر قلعه‌نویی، ستار همدانی، تیموریان، ساموئل، قاضی، نیکبخت، اکبرپور، رحمتی، عمران‌زاده، حیدری، باصفا، حمیدبابازاده، شاهرخ بیانی، مجید صالح و مدد جباری نفراتی بودند که از ساعات ابتدایی صبح خود را به بیمارستان رساندند.

در ابتدای حضور استقلالی‌ها خانمی که مسئولیت بخش مراقبت از بیماران را بر عهده داشت ضمن خیرمقدم به اعضای کادر فنی استقلال توضیحاتی را در خصوص مراقبت از بیماران ارائه کرد.

نکته قابل توجه حضور خبرنگاران خبرگزاری ناگویای ژاپن در این بیمارستان بودکه باعث تعجب بازیکنان استقلال شد. آنها خطاب به یکدیگر می‌گفتند اینها از کجا فهمیدند ما به اینجا می‌آییم؟

در ادامه مراسم تعدادی از بازیکنان استقلال خطاب به سرمربی این تیم گفتند (امیرخان گفته بودید که اگر هر بازیکن نیاید جریمه می‌شود). سرمربی استقلال پاسخ داد روی حرفم هستم و هر کسی نیامده جریمه می‌شود.

حضور یک زوج جوان که برای اولین بار در ایران پیوند ریه انجام داده بودند، بازیکنان تیم استقلال را تحت تاثیر قرار داد و آنها در این خصوص صحبت می‌کردند.

پس از صحبت‌های سرمربی تیم استقلال، یک جوان 20 ساله که پیوند ریه انجام داده بود و از یک جوان دیگر ریه خود را پیوند زده بود خطاب به استقلالی‌ها گفت: آرزویم این است که خواننده شوم. همین موضوع کافی بود که اشک‌های بازیکنان و کادر فنی استقلال جاری شود. در این لحظات پسر جوان آهنگی را برای مجموعه استقلال اجرا کرد که در پایان با تشویق حاضرین همراه شد.

در پایان مراسم امیر قلعه نویی، خسرو حیدری، ستار همدانی، مهدی رحمتی و تعداد دیگری از بازیکنان با دریافت کارت اهدا برای کمک به بیماران حاضر در این بیمارستان اعلام آمادگی کرده و مقرر شد که به حساب این بیمارستان مبالغی را واریز کنند.

۱۳۹۲/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...