نسخه چاپی

خودزنی تروریست ها ۵۰۰ كشته داد

یك منبع نزدیك به مخالفان خارج نشین سوریه اعلام كرد كه در جریان نبردهای جاری بین گروههای مسلح با یكدیگر در مناطق مختلف سوریه، نزدیك به ۵۰۰ نفر كشته شدند.

به گزارش نما به نقل از العالم، گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه نزدیک به مخالفان خارج نشین گفت که نزدیک به ۵۰۰ نفر از یک هفته پیش در جریان نبردهای جاری بین گروههای مسلح مخالف (جبهه اسلامی) و گروه موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) کشته شده اند.

گروههای مسلح در سوریه از جمله ائتلاف گروههای مسلح موسوم به جبهه اسلامی و گروه داعش از چندی پیش بر سر قدرت و مناطق نفوذ خود به نبردهای سنگین با یکدیگر در سوریه پرداخته اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رامی عبدالرحمن رئیس گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه نزدیک به مخالفان خارج نشین گفت: ۲۴۰ نفر از این کشته ها، از اعضای گروههای مسلح مخالف (جبهه اسلامی) و ۱۵۷ نفر دیگر از اعضای گروه داعش هستند. در درگیری این دو گروه، ۸۵ غیرنظامی نیز جان خود را از دست داده اند.

از سوریه همچنین خبر می رسد که ارتش سوریه موفق شده است پیشروی محسوسی در محله القابون در شهر دمشق کرده و با افراد مسلح در این منطقه به شدت درگیر شده است.

۱۳۹۲/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...