نسخه چاپی

روایت‌‌ یك‌ مداح درباره ماجرای‌ تیراندازی‌ جنجالی محمود كریمی

عکس خبري -روايت‌‌ يک‌ مداح درباره ماجراي‌ تيراندازي‌ جنجالي محمود کريمي

حاج محمدرضا طاهری دیشب روایت جدیدی از ماجرای محمود كریمی را بازگو كرد. روایتی كه شاید نكته های جدیدی درباره پرونده این مداح معروف دربرداشته باشد.

به گزارش نما به نقل از نامه نیوز، «سه مرتبه برایشان مزاحمت ایجاد می کنند و به مرحله خطر مرگ می رسانند. انگار این داستان از قبل تعیین شده بوده است.»

این روایت «حاج محمدرضا طاهری» از ماجرای تیراندازی جنجالی در اتوبان بابایی تهران است. ماجرایی که یک طرف آن، دوست و همکار قدیمی طاهری یعنی «حاج محمود کریمی» بوده است.

طاهری که دیشب بعد از پایان مراسم سوگواری سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) چند دقیقه ای درباره ماجرای تیراندازی جنجالی سخن می گفت، البته دوباره اظهارات منتسب به خودش در بعضی رسانه ها را هم تکذیب کرد. اظهاراتی که در بخشی از گزارش 17 دی ماه روزنامه «آرمان» با عنوان«نظر 14 مداح درباره تیراندازی در بزرگراه» آمده بود.

آن گزارش، این جمله ها را به طاهری منتسب کرده بود:«اخبار ضد و نقیض بوده. برادر آقای کریمی ماجرا را طور دیگری شرح دادند و سایت‌ها هم از قول سردار رادان مجوز حمل سلاح او را قانونی اعلام کردند. سلاح داشتن یا نداشتن من مساله‌ای نیست که در سایت‌ها اعلام کنم. از ابتدای انقلاب ما مجوز داشتیم اما بحث نوع استفاده مهم است. در حال حاضر سلاح دارم.»

طاهری که یک بار این سخنان منتسب به خودش را تکذیب کرده بود، دیشب دوباره بر تکذیب این نقل قول و «دروغ» بودن آن تاکید کرد و نکته های دیگری هم درباره ماجرای تیراندازی در اتوبان بابایی گفت. نکاتی جدید که شاید ماجرا را وارد فاز تازه ای کند.

گزیده حرف های دیشب محمدرضا طاهری را به نقل از سایت «عقیق» بخوانید:

این توطئه پیچیده ای است که الان در دادگاه مسیرش جلو می رود.

سه مرتبه در مسیر برگشت از دماوند که ایشان با خانواده هم بودند برای شان مزاحمت ایجاد می کنند و به مرحله خطر مرگ می رسانند. انگار این داستان از قبل تعیین شده بوده است.

آنهایی که پای منبر ایشان یک قطره اشک ریختند اگر بیایند این روزها حرفهای دشمنان را بزنند خیلی نامردی است.

می خواهند اذهان عمومی را از در خانه امام حسین دور کنند و محمود کریمی هم نوکر با اخلاص امام حسین است.

من شب یلدا در مسیر کربلا بودم ولی شنیدم که صحبتهای ایشان در برنامه شب یلدا مثل تیر در قلب دشمنان بوده است.

از قول خود من مطلبی دروغ را منتشر کرده اند که ما هم تکذیب کردیم، اما به حضرت عباس اگر من آن حرف را زده باشند.

دفعات قبل نوبت حاج آقا منصور و حاج سعید بود حالا نوبت حاج محمود و شاید فردا نوبت...اما کور خوانده اند که بخواهند ما را از مسیر ائمه و در خانه امام حسین جدا کنند.

مطمئن باشند که اعتقاد مردم ما نسبت به دستگاه امام حسین قوی تر می شود.

۱۳۹۲/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...