نسخه چاپی

برف و باران در راه است/ تهران سردتر می‌شود

عکس خبري -برف و باران در راه است/ تهران سردتر مي‌شود

روزهای سرد زمستان امسال همچنان ادامه دارد و اینطور كه سازمان هواشناسی پیش‌بینی كرده، هوای پایتخت از اوایل امشب سرد‌تر هم می‌شود.

به گزارش نما به نقل از سازمان هواشناسی، پیش بینی می شود با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب و غرب کشور بارش برف و باران دوباره در کشور آغاز شود.

این بارش‌ها از اوایل امشب به صورت پراکنده در تهران شروع شده و دمای هوا به ۲ درجه زیر صفر می‌رسد. هوای 72 ساعته تهران اینطور پیش‌بینی می‌شود که امروز کمی ابری و در اواخروقت با افزایش ابر در بعضی ساعات بارش پراکنده همراه است، فردا نیمه ابری است و در بعضی ساعات با بارش پراکنده و وزش باد و یکشنبه 22 دی صاف در پاره‌ای نقاط کمی ابری و در بعضی ساعات با غبار محلی همراه است.

همچنین پیش بینی می شود تا 24 ساعت آینده ضمن تشدید بارش‌ها فعالیت این سامانه جنوب و دامنه‌های مرکزی و مرکز کشور و با شدت کمتر شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز و شرق کشور را فرا بگیرد و در این مدت دمای هوا در سواحل به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

برای نواحی مختلف در روزهای شنبه و یکشنبه پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که ابتدا در شمال غرب و غرب و اواخر یکشنبه در تمام نیمه غربی از میزان بارش‌ها کاسته شده و در روز یکشنبه در جنوب و نوار شرقی بارش باران شروع شده و از اواخر وقت آن روز از مرز‌های شرقی خارج می‌شود.

براساس اعلام سازمان هواشناسی روز یکشنبه در نوار غربی به طور محسوس شاهد کاهش دما خواهیم بود و طی امروز و فردا نیز سواحل مواج خواهد بود.

۱۳۹۲/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...