نسخه چاپی

اكثر نمایندگان آمریكایی میلیونر هستند

نتایج تازه ترین گزارش منتشر شده در آمریكا نشان می دهد بیش از نیمی از نمایندگان كنگره، میلیونرهایی هستند كه میانگین درآمد آنها طی سال ۲۰۱۲ میلادی بیش از یك میلیون دلار بوده است.

به گزارش نما به نقل از پرس تی وی؛ جدیدترین تحقیق انجام شده توسط یک موسسه آمریکایی حاکی از آن است که ۲۶۸ نفر از ۵۳۴ نماینده کنگره آمریکا میلیونر هستند و درآمدی بالغ بر یک میلیون دلار در سال دارند.بر اساس این گزارش میانگین درآمد خالص سناتورهای آمریکایی در سال ۲۰۱۲ میلادی به بیش از ۲/۷ میلیون دلار رسیده و این رقم برای اعضای کنگره به بیش از ۸۹۶ هزار دلار بالغ گشته است.

ثروتمندترین عضو کنگره آمریکا "دارل ایسا" از ایالت کالیفرنیا با دارایی ۴۶۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۲ میلادی بوده است. سال گذشته ثروتمندترین نماینده آمریکایی مایکل مک کول از ایالت تگزاس بود که میزان خالص دارایی و ثروت او در سال ۲۰۱۱ به بیش از ۵۰۰ میلیون دلار رسیده بود.

این گزارش نشان می دهد که نمایندگان جمهوری خواه و دموکرات آمریکا تقریبا به یک اندازه ثروتمند هستند. میانگین دارایی و ثروت نمایندگان دموکرات کنگره به بیش از ۱/۰۴ میلیون دلار رسیده و این رقم برای جمهوری خواهان نیز یک میلیون دلار بوده است. انتشار این گزارش در حالی است که نمایندگان آمریکایی برای کسب رای در انتخابات میان دوره ای بحث های زیادی را در خصوص بی عدالتی اقتصادی در این کشور مطرح کرده اند. تازه ترین نظرسنجی مؤسسه گالوپ نیز نشان می دهد که بیش از ۴۲ درصد مردم آمریکا از هیچ یک از دو حزب سیاسی آمریکا حمایت نمی کنند و خود را افرادی مستقل می دانند.

۱۳۹۲/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...