نسخه چاپی

بركناری خانم سخنگو به خاطر فیس بوك

اعضای شورای شهر بهشهر در جلسه ی روز چهارشنبه مورخ 18 دی ماه اعظم السادات حسینی سخنگوی این شورا را از این سمت بركنار كردند و شخص دیگری را به این عنوان برگزینند.

به گزارش نما: اعضای شورای شهر بهشهر در جلسه ی روز چهارشنبه مورخ 18 دی ماه اعظم السادات حسینی سخنگوی این شورا را از این سمت برکنار کردند و شخص دیگری را به این عنوان برگزینند.

پایگاه خبری «روزنو» نوشت: اعظم السادات حسینی در همین زمینه در صفحه فیس بوکش نوشت:یکی از اعضای شورا که سوابق درخشان ایشان روشن است حضور بنده در فیس بوک را دلیل این تصمیم عنوان می دارد. به راستی این همه ترس و واهمه برای چه؟ چون بنده با دوستان خود شفاف و بی پرده سخن می گویم؟

چون مردم را به فرموده رهبر کبیر انقلاب ولی نعمت خود می دانم؟چون به آنها در اداره امور شهر اعتماد دارم؟ در ثانی آیا ما بالاتر از دکتر ظریف هستیم؟ دکتر ظریف نتیجه توافق با 5+1 را قبل از اینکه در هیچ خبرگزاری و سایتی منتشر شود در صفحه فیس بوک خود به اشترک گذاشت.

گفتنی است این تصمیم در غیاب این عضو شورای شهر گرفته شد و هیچ اطلاعی به وی داده نشده است ،و برای اولین بار در صفحه فیس بوکی یکی از خبرنگاران این خبر منتشر شد.

۱۳۹۲/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...