نسخه چاپی

انتقاد نماینده ولی فقیه در سپاه از دودستگی اصولگرایان

عکس خبري -انتقاد نماينده ولي فقيه در سپاه از دودستگي اصولگرايان

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به دوگانگی دو طیف اصولگرا در انتخابات مجلس گفت:‌ برخی هواداران برخلاف نظر بزرگان این دو جبهه هنجارشكنی كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در نشست خبری که صبح امروز (شنبه) بمناسبت سالگرد شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد، در پاسخ به سؤالی مبنی بر جدایی و دوگانگی دو جبهه اصولگرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: ما نیز پدیده دوگانگی را خیلی نپسندیدیم و کار چندان مناسبی نبود بخصوص که تاثیر ناخوشایندی در مخاطبین بوجود می‌آورد.

وی افزود: مخاطبین مجموعه‌هایی که متولی این جریان‌ها بودند، چه در جبهه پایداری و چه در جبهه متحد اشتراکات زیادی داشته و این دوگانگی منجر به بروز اختلافات، سردرگمی و تشتت آرا می‌شود.

سعیدی ادامه داد:‌ اگر آنها به تفاهم نرسند بازتابش، بازتاب خوبی نخواهد بود البته با تلاش مخاطبین آقایان، عوارض این اختلافات کمتر شده و خسارات کمی صورت گرفت. اما نفس کار نباید اینگونه می‌شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه من شاهد رقابت بعضاً ناسالم بوده‌ام، گفت: دو طرف قضیه از سرمایه‌ها و ارزش‌های نظام برخوردارند. هم آیت‌الله مهدوی کنی و همکارانش که از قدمت، سابقه و ارزش بالایی برخوردارند و هم این طرف قضیه افراد بزرگواری که جبهه پایداری را ارشاد می‌کردند بخصوص آیت‌الله مصباح یزدی که از سرمایه‌های نظام هستند. اما برخی هواداران هم برخلاف نظر بزرگان این رقابت سالم را به رقابت هنجارشکن تبدیل کرده‌اند.

سعیدی تاکید کرد:‌ سپاه در این قضیه مستقل حرکت کرد و ما نمی‌توانستیم یک طرف را به دیگری ترجیح دهیم، لذا سپاه سعی کرد هدایت کلی را داشته باشد و معیارها را بگوید و وارد عرصه شخصی افراد نشود.

۱۳۹۱/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...