نسخه چاپی

سرقت مسلحانه فقط به خاطر 170 هزار تومان!

رئیس كلانتری كوار از دستگیری دو سارق مسلح كه اقدام به سرقت مسلحانه وجه نقد از راننده یك دستگاه كامیون در اطراف شهرستان كوار كرده بودند خبر داد.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین،سرگرد "خدابخش رومینا" در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت مسلحانه مبلغ170 هزار تومان وجه نقد از راننده یک دستگاه کامیون در "اکبر آباد" کوار توسط سه نفر راکب و ترکنشین یک دستگاه موتورسیکلت،‌شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی سارقان به نام های "ف – ب"، "ع – ر" و "م – الف" شناسایی و ابتدا یکی از آنان به نام "ف - ب" دستگیر شد.
رئیس کلانتری کوار اظهار کرد: در ادامه ماموران متوجه شدند یکی دیگر از سارقان به نام "م - ج" که از سارقان مسلح سابقه دار تحت تعقیب بود در منزل پدری خود واقع در یکی از روستای های اطراف شهرستان کوار مخفی شده است.
سرگرد "رومینا" افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به آن روستا عزیمت و زمانی که قصد بازرسی از منزل پدر این متهم را داشتند وی با دیدن ماموران اقدام به فرار کرد.
وی گفت: با اقدام به موقع ماموران این سارق مسلح متواری دستگیر و در تحقیقات سرقت از راننده کامیون با تهدید سلاح کلاش با همدستی "ف – ب" و "ع – ر" از وی کشف و تحقیقات در خصوص کشف سلاح بکار رفته در سرقت و دستگیری دیگر همدست این دو سارق مسلح ادامه دارد.

۱۳۹۲/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...