نسخه چاپی

ادامه بارش برف در پایتخت تا پایان امشب

مدیركل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش پراكنده برف در پایتخت تا پایان امشب خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش پراکنده برف در پایتخت تا پایان امشب خبر داد.

احد وظیفه بیان این مطلب افزود: پیش بینی می شود طی 24 ساعت آینده بارش برف در استانهای خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه‌ و بویراحمر، فارس و بوشهر از شدت بیشتری برخوردار باشد.

به گفته وی، سامانه بارشی از شب گذشته وارد کشور شده که این سامانه امشب در جنوب غرب، جنوب، غرب، مرکز و بخشی از شرق کشور و به صورت پراکنده در شمال غرب، سواحل شمالی و دامنه جنوبی البرز سبب بارش برف و باران و وزش باد و در مناطق جنوبی رعد و برق خواهد شد.

وظیفه اظهار داشت: فردا با کاهش بارش برف در نوار غربی، بارش‌ها در مناطق شرق، جنوب، جنوب شرق و مرکز تداوم خواهد داشت و این سامانه اواخر روز یکشنبه از مرز کشور خارج می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه خلیج فارس در 24 ساعته آینده مواج است تصریح کرد: در این مدت وزش باد در اردبیل، گیلان، مازندران و سواحل غربی شدید است.

وی افزود: فردا آسمان تهران نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی است بیشینه دما با دو درجه افزایش نسبت به امروز برابر 6 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما مانند امروز برابر صفر درجه سانتیگراد خواهدبود.

۱۳۹۲/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...