نسخه چاپی

ركورد كلاهبرداری از یك فوتبالیست شكست!

یكی از دلال های فوتبال ایران كه در تهران زندگی می كند، به كمك برخی از همكاران خود موفق شده از یك بازیكن فوتبال 134 میلیون تومان كلاهبرداری كند.

به گزارش نما به نقل از ندای انقلاب، یکی از دلال های فوتبال ایران که در تهران زندگی می‌کند، به کمک برخی از همکاران خود موفق شده از یک بازیکن فوتبال ۱۳۴ میلیون تومان کلاهبرداری کند.

یکی از دلال های فوتبال ایران که در تهران زندگی می کند، به کمک برخی از همکاران خود موفق شده از یک بازیکن فوتبال 134 میلیون تومان کلاهبرداری کند.

حجت السلام علیپور دبیر ستاد منشور اخلاقی با تائید این خبر می گوید: «این رقم، رکورد کلاهبرداری از یک بازیکن فوتبال را درکشور شکست. متاسفم که این خبر را می دهم. ولی یک بازیکن دسته اولی به نام ع.ا به ما مراجعه کرد و توضیح داد که 134 میلیون تومان از او کلاهبرداری کرده اند.» اودرباره چگونگی این اتفاق، توضیح داد: «دلال معروف به همراه دو نفر از دوستانش،اقدام به جعل سربرگ یکی از باشگاههای لیگ برتری کرده است. حتی مهر هیات فوتبال استان این باشگاه نیز، جعل شده.

یعنی دلال ها برای آنکه بتوانند نقشه خود را عملی کنند، قرارداد داخلی را روی برگه آورده اند و مهر هیات فوتبال آن استان را نیز پایآن زده اند، به گونه ای که بازیکن مذکور باور کرد که قرار است از دسته اول به لیگ برتر برود. در حال حاضر پرونده این بازیکن در اختیار دادسرای صادقیه قرار گرفته و به زودی اخبار جدیدی درباره آن خواهیم داد.»

علیپور در پایان با هشدار به خانواده ها تاکید کرد: «از آنها باردیگر خواهش می کنیم تا اجازه ندهند چنین بلایی سرخانواده شان بیاید. خیلی جالب است که آقای ع.ا قبل از اینکه یک ریال دریافت کندخودش 134 میلیون به این دلال ها داده. قرارداد او 200 میلیون بسته شده بود و قراراین بوده که تنها 66 میلیون تومان به خودش برسد. خانواده ها اجازه ندهند این اتفاقات برای فرزندانشان بیفتد.»

۱۳۹۱/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...