نسخه چاپی

دیدار انتخاباتی حسن خمینی با رئیس جمهور

عکس خبري -ديدار انتخاباتي حسن خميني با رئيس جمهور


تکاپو برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری بعدی از مدتها پیش توسط برخی اشخاص و احزاب و گروهها آغاز گردیده است به گونه ای که عده ای از سیاسیون که حضورشان قطعی گردیده است، از مدتها پیش ستادهای انتخاباتی شان را نیز فعال کرده اند اما در این میان دیدار انتخاباتی سید حسن خمینی با دکتر احمدی نژاد از مهمترین گزارشات در اینباره می باشد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، خبرها حاکی است که محمد باقر قالیباف شهردار فعلی تهران ستادهای تبلیغاتی اش را از مدتها قبل فعال نموده است و قصد جدی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بعنوان کانیدا آن دوره دارد.

از دیگر کسانی که از سوی احزاب و گروهای مختلف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری بعدی در نظر گرفته شده اند می توان به آقایان غلامعلی حداد عادل، سعید جلیلی، سید محمد حسینی ( وزیر فعلی ارشاد)، دکتر علی اکبر ولایتی، محمدرضا عارف و علی لاریجانی‏ اشاره کرد.

برخی از شخصیت های سیاسی و فرهنگی نیز درصددند تا باقری لنکرانی وزیر سابق بهداشت را متقاعد کنندکه برای ریاست جمهوری بعدی کانیدا شود که تا کنون وی از قبول این امر امتناع کرده است.

اما در این میان گزارشاتی نیز از دیدار انتخاباتی حجت الاسلام سد حسن خمینی با دکتر احمدی نژاد حکایت دارد.

بنابر شنیده های خبرنگار بی باک از برخی منابع آگاه، سید حسن خمینی اخیرا بعد از دیدار با آقای هاشمی رفسنجانی به دیدار دکتر احمدی نژاد رفته است و رئیس جمهور نیز در این دیدار صریحا به سید حسن خمینی اعلام کرده که در صورت حضور وی در عرصه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، شخصا از وی حمایت خواهد کرد.

۱۳۹۱/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...