نسخه چاپی

اظهاراتی بعید از روحانی

عکس خبري -اظهاراتي بعيد از روحاني

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینكه اظهارات رئیس‌جمهور درباره هنر و مجلس از فرزند حوزه و مجلس بعید بود، گفت: همان قانونی كه به موجب آن، روحانی رئیس‌جمهور شده است، نظارت بر دولت را به نمایندگان سپرده است.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور درباره اینکه هنرمند ارزشی و غیرارزشی نداریم، گفت: از جناب آقای روحانی توقع نمی‌رفت که فرقی بین هنر ارزشی و غیر ارزشی قائل نباشند چرا که ایشان فرزند حوزه است.
وی افزود: اینکه همه هنر را مطلق خوب بدانند از یک شخصیت حوزوی بعید بود. آیا فیلم 300 که یک اثر هنری است و ایرانیان را ملتی آدمکش معرفی کرده است یک هنر خوب است؟ آیا فیلم توهین به پیامبر مکرم اسلام که در قالب یک اثر هنری ارائه شد، این هنر، خوب است؟ پس توقع از ایشان می رود که در استفاده و استخدام کلمات دقت کنند چرا که هر کدام بار معنایی متفاوت دارد.
بذرپاش پیرو گلایه رئیس جمهور از کارت زرد به وزیر ارشاد هم گفت: باز هم از ایشان این توقع نمی‌رفت؛ چرا که ایشان خود را فرزند مجلس می‌داند و اینکه ایشان و همکارانشان مدام در حال تهدید مجلس هستند برازنده فرزند مجلس نیست.
نماینده مردم تهران در ادامه تصریح کرد: ایشان خود خوب می داند که طبق همان قانون اساسی که ایشان رئیس جمهور شدند طبق همان قانون اساسی هم نمایندگان مردم انتخاب شدند و طبق قانون اساسی نظارت بر عملکرد قوه مجریه بر عهده قوه مقننه است؛ چرا اصرار دولت ایشان بر نظارت ناپذیری و خلاف قانون رفتار کردن است؟

۱۳۹۲/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...