نسخه چاپی

بازیگران زن به دیدار فریماه فرجامی رفتند

ملاقات با فریما فرجامی با دعوت فریبا كوثری و تهمینه میلانی برگزار شد و هنگامه قاضیانی، شبنم قلی خانی، لاله اسكندری، مهرانه مهین ترابی، لادن مستوفی، سارا خویینی ها، نسرین مقانلو، نرگس محمدی، گلاره عباسی از هنرمندانی بودند كه با این بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون دیدار كردند.

به گزارش نما به نقل از روزنامه اعتماد: ملاقات با فریما فرجامی با دعوت فریبا کوثری و تهمینه میلانی برگزار شد و هنگامه قاضیانی، شبنم قلی خانی، لاله اسکندری، مهرانه مهین ترابی، لادن مستوفی، سارا خویینی ها، نسرین مقانلو، نرگس محمدی، گلاره عباسی از هنرمندانی بودند که با این بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون دیدار کردند.

بهاره افشاری یکی از حاضران این مراسم با نگارش یادداشتی در این باره نوشت:

این روزها بیشتر از هروقت دیگری زمان برای من خودنمایی می کند، انگار همین دیروز بود که با مادرم به دیدن فیلم «مادر» رفتیم و زیبایی بازی منحصر به فرد خانم فرجامی من را با خود به رویا برد و عاشق سینما کرد. اما زمان با سیلی ای که به گوش من می زند، متوجه می شوم که دیگر آن دختر کوچولویی که با مادرش به سینما می رود، نیستم، باز هم یادآوری می کند که سال هاست حسرت دیدن خانم فریماه فرجامی عزیز و پرده سینما به دل همه ما مانده است.

نمی دانم بعضی از اتفاقات تقصیر ما است یا نه، اما خوب می فهمم که زمان چیز بسیار بی رحمی است. امروز خانم میلانی عزیز مثل همیشه بانی یک اتفاق خوب شد، که جمعی از هنرمندان خانم به دیدن فریماه فرجامی عزیز برویم و به ما یادآوری کردند که روزی چشم ما هم به در است تا کسی از ما حالی بپرسد.

از فریبا کوثری عزیز تشکر می کنم که محیطی را فراهم کرد تا این اتفاق به بهترین شکل بیفتد و قدردانی می کنم از تمام عزیزانی که امروز را با ما همراه بودند. جالب توجه است که در این جمع زنانه، سپیده، بازیگر پیش از انقلاب هم حضور داشت.

دیگر دوستانی حاضر در این جمع: هنگامه قاضیانی، شبنم قلی خانی، لاله اسکندری، مهرانه مهین ترابی، لادن مستوفی، سارا خویینی ها، نسرین مقانلو، نرگس محمدی، گلاره عباسی، رابعه اسکویی، الیزابت امینی و مریم میلانی بودند.

۱۳۹۲/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...