نسخه چاپی

احضار مجدد مهدی هاشمی به دادگاهی در كانادا + سند

بر اساس دستور دادگاه به مهدی هاشمی بهرمانی، نام‌برده موظف است برای گرفتن ویزای كانادا اقدام كند و برای پاسخ‌گویی به سوال‌های وكیل شاكی‌اش به كانادا بیاید.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، در آخرین تحول پرونده شکایت فردی به نام بوذری علیه مهدی هاشمی ، دادگاه انتاریو به سرپرستی «مستر گراهام» دلایل مهدی هاشمی و وکیلش برای نیامدن به کانادا و عدم پاسخگویی به وکیل شاکی در «انتاریو» را نپذیرفت. فرزند رئیس اسبق جمهوری که ویزای کشورهای مختلف جهان را گذرنامه‌ خود دارد تلاش کرده بود دلایلش در باره نیامدن به کانادا برای پاسخگویی را از طریق شهادتنامه و دفاعیات وکیل توجیه کند.

بر اساس دستور دادگاه به مهدی هاشمی بهرمانی، نامبرده موظف است برای گرفتن ویزای کانادا اقدام کند و برای پاسخ‌گویی به سوال‌های وکیل شاکی‌اش به کانادا بیاید. مهدی هاشمی پیش از این خواستار پاسخ دادن به سوال‌ها از طریق دوربین ویدئویی شده بود. هاشمی ادعا کرده بود که در سال ۲۰۰۳ مانع ورودش به کانادا شده بودند. او هیچگاه مستندی مرتبط با این ادعا را در اختیار دادگاه قرار نداده بود.

همچنین سایت ضد انقلابی خودنویس ادعا کرد، هفته پیش وکیل هاشمی بهرمانی گفته بود که موقعیت موکلش بسیار حساس است و حاضر است پاسخ سوال‌های وکیل فردی به نام هوشنگ بوذری را در انگلستان بدهد.

از ماه‌ها پیش بعد از صدور و سپس ابلاغ حکم دادگاه به مهدی هاشمی بهرمانی برای پرداخت خسارت به شاکیانش در کانادا، وی ابتدا مدعی شد که از وجود پرونده‌ای در کانادا علیه خویش مطلقا بی‌خبر بوده و سپس در گفتگو با خبرنگار ساندی تایمز گفته بود که اینها تلاش‌هایی برای بد نام کردنش بوده است.

وکیل مهدی هاشمی بهرمانی هفته پیش مجموعه دلایلش را بر اساس شهادت‌نامه هاشمی برای نیامدن به کانادا، تقدیم دادگاه کرده بود. بر اساس حکم «مستر گراهام»، متهم موظف است تمامی تلاش خود را برای آمدن به کانادا به خرج دهد تا در اینجا مورد پرسش (Cross Examination) از سوی وکیل شاکی قرار گیرد.

سایت ضد انقلابی خودنویس اعلام کرد دانشگاه آکسفورد از مهدی هاشمی بهرمانی خواسته است همزمان به رفع مشکل حقوقی‌اش در کانادا بپردازد.

تا کنون بسیاری از رسانه‌های اصلاح‌طلب ( فتنه 88 ) از پیگیری محکومیت اولیه مهدی هاشمی خودداری کرده‌اند. یک منبع به سایت ضد انقلابی خودنویس گفته است مهدی هاشمی با مدیران رسانه‌ها و مجریان و خبرنگاران سرشناس اصلاح طلب در تماس دائمی است. این منبع اما نگفت این ارتباط به چه نحو مانع انتشار خبرهای مرتبط با پرونده کانادا و همچنین پیگیری خبری در مورد مساله آکسفورد شده است.

01.png

۱۳۹۱/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...