نسخه چاپی

نفس‌های آقای بازیگر همچنان تنگ است...

این روزها هوای تهران نفس كشیدن را كه امری عادی و طبیعی بود به اقدامی سخت و دشوار تبدیل كرده است. در سطح جامعه افراد بسیاری هستند كه این آلودگی، زندگی را برای‌شان سخت كرده است و اهالی هنر و هنرمندان نیز از امر مستثنی نیستند.

به گزارش نما به نقل از مهر: این روزها هوای تهران نفس کشیدن را که امری عادی و طبیعی بود به اقدامی سخت و دشوار تبدیل کرده است. در سطح جامعه افراد بسیاری هستند که این آلودگی، زندگی را برای‌شان سخت کرده است و اهالی هنر و هنرمندان نیز از امر مستثنی نیستند.

عزت‌الله انتظامی از جمله هنرمندان با سابقه و مطرح عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون است که در چند ماه اخیر مشکلات تنفسی او به دلیل همین آلودگی هوا به شدت تشدید شده و چند باری هم راهی بیمارستان شده است.

این روزها آقای بازیگر همچنان از مشکل تنفسی رنج می‌برد و اکثر زمان خود را به اجبار باید در خانه سپری کند. البته گه‌گاهی این خانه‌نشینی را رها کرده و برای حضور در جلسات خانه هنرمندان ایران و خانه تئاتر به خیابان قدم می‌گذارد.

انتظامی درباره این روزهای خود و وضعیت جسمانی‌اش به خبرنگار مهر می‌گوید: همچنان در خانه هستم و به سختی نفس می‌کشم. هوای تهران هم که همچنان آلوده است و به همین خاطر زیاد نمی‌توانم از خانه بیرون بروم. البته باید در جلساتی حضور پیدا کنم مثل جلسات خانه هنرمندان و خانه تئاتر که برای رفتن به این جلسات از ماسک استفاده می‌کنم.

کارگردان تئاترهای بسیاری همچون "بازرس" و بازیگر نمایش‌هایی چون "کرگدن" با بیان اینکه برایش مقدور نیست که به خارج از تهران سفر کند تا آلودگی هوای پایتخت آزارش ندهد، یادآور شد: دستگاهی را برای تنفس تهیه کرده‌ام که از آن استفاده می‌کنم و امیدوارم مشکل تنفسی‌ام برطرف شود.

عزت‌الله انتظامی چندی پیش به دلیل مشکلاتی که به لحاظ جسمانی برایش ایجاد شد، در بیمارستان بستری بود.

۱۳۹۲/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...