نسخه چاپی

جوان تونسی كه از سال 2007 با لباس احرام در زندان‌ رژیم سعودی است

اخیرا فیلمی در شبكه‌های مختلف اینترنتی منتشر شده كه جوان تونسی را در زندان‌های رژیم سعودی به تصویر می‌كشد كه از سال 2007 تاكنون با لباس احرام در زندان‌های رژیم سعودی بسرمی‌برد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جزیره العربیه، اخیرا فیلمی در شبکه‌های مختلف اینترنتی منتشر شده که جای تامل بسیار دارد و دیدن آن بیننده را نسبت به میزان ظلم و ستمی که در کشور عربستان و توسط رژیم سعودی روا داشته می‌شود، به تفکر وامی‌دارد.

در این فلیم جوان تونسی به تصویر کشیده شده که "مجاهد بن خالد" نام دارد و از سال 2007 تاکنون به دلیل سهل‌انگاری مقامات تونسی و عدم پیگیری وضعیت وی و ظلم و ستم خاندان سعود همچنان در زندان‌های این رژیم بسرمی‌برد.

پدر این زندانی تونسی که اخیرا پیگیر وضعیت وی شده درباره پسرش می‌گوید که وی متولد 1983 است و در سال 2007 برای ادای مناسک حج راهی عربستان شد که توسط نیروهای امنیتی رژیم سعودی و در حالی‌که لباس احرام بر تن داشت، بازداشت شد.

اما برادر این جوان تونسی با تاکید بر اینکه تا این اواخر خانواده‌اش هیچ خبری از برادرش نداشته تاکید کرد که تاکنون نمی‌دانیم برادر من به چه اتهامی توسط رژیم سعودی بازداشت شده و مقامات سعودی هم تاکنون جواب قانع کننده‌ای در این‌باره به ما نداده‌اند.

وی تاکید کرد که بسیاری از زندانیان رژیم سعودی با چنین وضعیتی مواجه هستند و با اینکه سال‌هاست در زندان‌های این رژیم بسرمی‌برند، اما مشخص نیست به چه اتهامی بازداشت و در زندان هستند.

۱۳۹۱/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...