نسخه چاپی

نخستین سفر استانی رئیس‌ دولت یازدهم

حسن روحانی در بدو ورود خود به استان خوزستان در مركز بهزیستی اهواز با ایتام صبحانه خواهد خورد و سپس در جمع سران قبایل عرب و عشایر بختیاری حضور می‌یابد.

«سید ناصر صالحی» نماینده مردم هویزه در تشریح برنامه‌های نخستین سفر استانی رئیس‌ دولت یازدهم گفت:رئیس‌جمهور پس از ورود به شهر اهواز با ایتام در مرکز بهزیستی صبحانه می‌خورد و پس از آن در تالار استانداری خوزستان در جمع سران قبایل عرب و عشایر بختیاری حضور می‌یابد و برای آنان سخنرانی خواهد کرد.
وی افزود: رئیس‌جمهور پس از دیدار با رؤسای قبایل در ورزشگاه تختی اهواز حضور پیدا کرده و در جمع مردم سخنرانی خواهد داشت.
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان اظهار داشت: روحانی علاوه بر اهواز در جمع مردم شهرهای آبادان، خرمشهر و مسجدسلیمان نیز حضور پیدا کرده و در ورزشگاه‌های این شهرها سخنرانی می‌کند.
صالحی‌نسب خاطرنشان کرد: اعضای کابینه نیز با سفر به شهرهای مختلف استان جلساتی را با شورای اداری و یا شورای تأمین در مراکز فرمانداری‌ها خواهند داشت و در این جلسات مشکلات استان از طریق این شوراها به وزرا منتقل خواهد شد.
«محمدسعید انصاری» نماینده مردم آبادان نیز با اشاره به سفر 3 روزه رئیس‌جمهور به استان خوزستان گفت: همه اعضای کابینه در این سفر رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند اما برخی از اعضا 2 روز و برخی دیگر 3 روز در استان خوزستان حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در شهرهای اهوازود خود به استان خوزستان در جمع مردم شهر اهواز سخنرانی خواهدکرد و دیدار عمومی با مردم خرم‌شهر، آبادان و مسجدسلیمان نیز در برنامه سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان قرار دارد، البته اعضای کابینه در تمامی شهرهای استان حضور پیدا می‌کنند و با مردم دیدار و مشکلات آنان را بررسی خواهند کرد.
انصاری اظهار داشت: دیدار با ائمه جمعه، روحانیون،دانشگاهیان و بسیجیان از دیگر برنامه‌های سفر روحانی به استان خوزستان خواهد بود.

۱۳۹۲/۱۰/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...