نسخه چاپی

تبریك در مجلس ترحیم!

در مراسم یابود همسر «صلاح زواوی» سفیر فلسطین در تهران كه عصر دوشنبه در سفارت فلسطین برگزار شد، شركت كنندگان و سخنرانان علاوه بر تسلیت به سفیر فلسطین، به هلاكت رسیدن قصاب صبرا و شتیلا آریل شارون را نیز به وی و همه مردم فلسطین تبریك گفتند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، گروهی از سازمان های مردم نهاد و همچنین جمعی از مسوولان جمهوری اسلامی در مراسم امروز در سفارت فلسطین حضور داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین «محمد حسن اختری» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت و «مجتبی فردوسی پور» رییس اداره خاورمیانه عربی و شمال آفریقای وزارت امورخارجه از جمله مسوولان شرکت کننده در این مراسم بودند.
همچنین نمایندگانی از کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه، جمعیت حامیان آزادی قدس شریف، مجمع سازمان های مردم نهاد و فعالان حامی آزادی قدس شریف و همچنین جمعیت دفاع از ملت فلسطین از جمله دیگر شرکت کنندگان در این مراسم بودند.
صلاح زواوی که به عنوان مقدم السفرا در جمهوری اسلامی ایران معروف است، ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان در مراسم مراتب تقدیر و تشکر خود را از آنان ابراز داشت.
اختری نیز در سخنان کوتاهی با اشاره به مناسبت های ماه ربیع الاول از جمله استقرار سفارت فلسطین در ایران در این ماه و همچنین به هلاکت رسیدن آریل شارون در ماه ربیع الاول، اظهارامیدواری کرد که نابودی رژیم صهیونیستی و تحقق پیروزی و آزادی ملت بزرگ فلسطین نیز در چنین ماهی تحقق یابد تا به شادی های ماه ربیع الاول افزوده شود.

همچنین «حسین شیخ الاسلام» مشاور امور بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم حضور داشت و در سخنان کوتاهی ضمن عرض تسلیت به سفیر فلسطین و عرض تبریک به مناسبت مرگ آریل شارون، پیروزی و آزادی برای مردم فلسطین و قدس شریف آرزو کرد.

۱۳۹۲/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...