نسخه چاپی

جزئیات اولین سفر استانی رئیس جمهور

رئیس‌جمهور پس از ورود به شهر اهواز، با ایتام در مركز بهزیستی صبحانه می‌خورد و پس از آن در تالار استانداری خوزستان در جمع سران قبایل عرب و عشایر بختیاری حضور می‌یابد و برای آنان سخنرانی خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «سید ناصر صالحی» نماینده مردم هویزه، در تشریح برنامه‌های نخستین سفر استانی رئیس‌ دولت یازدهم گفت: رئیس‌جمهور پس از دیدار با رؤسای قبایل در ورزشگاه تختی اهواز حضور پیدا کرده و در جمع مردم سخنرانی خواهد داشت.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: روحانی علاوه بر اهواز در جمع مردم شهرهای آبادان، خرمشهر و مسجدسلیمان نیز حضور پیدا کرده و در ورزشگاه‌های این شهرها سخنرانی می‌کند.

صالحی‌نسب افزود: اعضای کابینه نیز با سفر به شهرهای مختلف استان جلساتی را با شورای اداری و یا شورای تأمین در مراکز فرمانداری‌ها خواهند داشت و در این جلسات، مشکلات استان از طریق این شوراها به وزرا منتقل خواهد شد.

همچنین، «محمدسعید انصاری» نماینده مردم آبادان با اشاره به سفر 3 روزه رئیس‌جمهور به استان خوزستان گفت: همه اعضای کابینه در این سفر رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند، اما برخی از اعضا 2 روز و برخی دیگر 3 روز در استان خوزستان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در برخی از شهرهای استان خوزستان، در جمع مردم شهر اهواز سخنرانی خواهد کرد و دیدار عمومی با مردم خرم‌شهر، آبادان و مسجدسلیمان نیز در برنامه سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان قرار دارد، البته اعضای کابینه در تمامی شهرهای استان حضور پیدا می‌کنند و با مردم دیدار و مشکلات آنان را بررسی خواهند کرد.

انصاری گفت: دیدار با ائمه جمعه، روحانیون، دانشگاهیان و بسیجیان از دیگر برنامه‌های سفر روحانی به استان خوزستان خواهد بود.

۱۳۹۲/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...