نسخه چاپی

رونالدو: زندگی بدون بردن توپ طلا هم ادامه دارد

رونالدو می‌گوید اگر برنده توپ طلا نشود، اتفاقی نیفتاده و زندگی در جریان خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، کریستیانو رونالدو یکی از سه نامزد نهایی دریافت توپ طلای فوتبال جهان در سال 2013 پیش از آغاز مراسم اهدای توپ طلا در نشستی خبری شرکت کرد.

او درباره احساسش از حضور در مراسم بهترین‌های فوتبال جهان گفت:‌ خیلی خوشحالم که اینجا هستم. می‌دانستم که یکی از سه نامزد نهایی برترین‌های فوتبال جهان خواهم بود. هر کدام از ما می‌توانیم برنده این عنوان شویم. اگر من بتوانم به این عنوان دست پیدا کنم خیلی فوق‌العاده خواهد بود اما اگر هم نتوانم اتفاقی نیفتاده و زندگی در جریان خواهد بود.

رونالدو درباره رابطه‌اش با سپ‌بلاتر گفت: آن موضوع گذشته‌ است. ما تلفنی با هم صحبت کردیم و سوء تفاهم‌ها برطرف شده است. حضور در بین سه نامزد نهایی توپ طلای فوتبال جهان مزد یک سال زحمت و تلاش شماست. امیدوارم که سال دیگر هم اینجا باشم.

مهاجم پرتغالی رئال مادرید درباره تمجید لیونل مسی از او گفت: من آدمی هستم که همیشه دوست دارم رقابت کنم از اینکه در فوتبالم با لیونل مسی و فرانک ریبری رقابت می‌کنم افتخار می‌کنم. ما همه سعی می‌کنیم که برای باشگاه‌هایمان تمام تلاش خود را انجام دهیم. این می‌تواند هم به سود ما باشد هم به سود فوتبال.

رونالدو درباره اوزه بیو که چندی پیش درگذشت نیز گفت: از اینکه در کنار اوزه بیو بودم افتخار می‌کنم. او همیشه نصیحت‌های قابل توجهی به من می‌کرد و همیشه از این نصیحت‌ها در راه رسیدن به موفقیت استفاده می‌کردم. او همیشه به عنوان یک انسان بزرگ در ذهن من باقی می‌ماند. درگذشت او باعث ناراحتی زیاد من شد.

رونالدو در پایان درباره حضور در جام جهانی 2014 گفت: پیش‌بینی می‌کنم که جام جهانی بسیار فشرده‌ای را در پیش داشته باشیم. بهترین بازیکنان و بهترین تیم‌ها در جام جهانی حضور دارند و مطمئنم که رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار خواهد شد. خوشحالم که توانستم همراه پرتغال یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی باشیم.

۱۳۹۲/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...