نسخه چاپی

جواب داغ دایی به راه آهنی ها

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خطاب به مسئولان راه آهن گفت: آقایان اول اعترافات را بررسی كنید بعد بیانیه و جوابیه بدهید.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی دایی در جواب برخی از اظهارات راه‌آهنی‌ها و انتشار برخی اسناد اظهار داشت:‌ همه اینهایی که آقایان نوشته‌اند و در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند درست است اما اگر هر طرف این موضوع را پیگیری کنید باز هم به حرف‌های من می‌رسید.

وی افزود: من از روز اول گفتم بچه‌ها پول جمع می‌کردند تا به خیلی‌ها که دست‌شان به دهانشان نمی‌رسد و یا نیازمند هستند کمک کنیم اما تمام این پول‌ها در اختیار من بود، نه کسی دیگر و من به برخی از صحبت‌هایی که می‌شود واقعاً‌ تأسف می‌خورم چون برخی‌ها می‌خواهند فرافکنی کنند اما خدا را 100 هزار مرتبه شکر مردم بهترین قاضی هستند.

دایی ادامه داد: همه اطلاعات را کمیته انضباطی و نهادهای مختلف دارند اما برخی‌ها فرافکنی می‌کنند، سوال من اینجاست کمکی که بچه‌ها جمع می‌کردند دست زندی چه کار می‌کند؟ این پول‌ها دست من بوده ولی برخی‌ها چیز دیگری می‌گویند من هم هر طوری صلاح بود حتی با پیشنهاد بازیکنان و اطرافیان این پول را به کسانی می‌دادم که دست‌شان به دهنشان نمی‌رسد اما حالا که‌ آقایان دست‌شان رو شده حرف‌های ضد و نقیضی می‌زنند و می‌گویند پول‌ها دست آقای زندی بوده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ شما مطلب کمیته انضباطی را ببینید، مگر در مورد آقای اکبری اعلام نکردند که ایشان با کتمان حقیقت و اظهارات کذب سعی در منحرف نمودن مسیر رسیدگی به پرونده را داشت؛ پس چطور می‌شود پولی که دست من است توسط آقای زندی به دیگران کمک شود؟ به نظرم وزارت اطلاعات و کمیته انضباطی خیلی خوب عمل کردند ما پولی دست زندی نداشته‌ایم که ایشان کمک کند، پول‌ها دست ما بود، آقای زندی پول دیگری را برای اکبری کارت به کارت کرده و 65 ثانیه بعد این پول باز هم انتقال پیدا کرده است.

سرمربی قرمزپوشان خاطرنشان کرد:‌ سؤال من اینجاست مگر پول خیریه دست زندی بود؟ آقایان محترم صد درصد خیر. ایشان تنخواه دستش بود و از آنجا پول را پرداخت کرده است پس حرف من تأئید است. ما پول‌هایی که بابت خیریه جمع می‌کردیم خیلی وقت‌ها با نظر همین بچه‌ها تقسیم می‌کردیم، در پرسپولیس هم همین اتفاق می‌افتد و در آخرین دفعه گفتن ندارد ما به یکی از خوزستانی‌ها کم یا زیاد کمک کوچکی کردیم اما آقایان می‌گویند پول خیریه در راه‌آهن دست زندی بوده و ایشان از پول خیریه برخی کارها را انجام داده است که برای من جای سؤال است که مگر پول خیریه دست زندی و اکبری بوده؟ خیر، زندی به حساب اکبری کارت به کارت کرده و از حساب تنخواه باشگاه آقایان پول مورد نظر را دادند چون پول خیریه هم دست من بوده است.

وی یادآور شد: شما تمام حرف‌های آقای اکبری را مرور کنید، چرا از اول در مورد پول خیریه حرف دیگری می‌زدند و الآن موقع اعترافات حرف دیگری زدند. به نظرم همه چیز در کمیته انضباطی و وزارت اطلاعات موجود است و آقایان راه‌آهنی امیدوارم صحبت‌ها و اعترافات آقای اکبری را در کمیته انضباطی بخوانند بعد اینطور بیانیه بدهند. چون ضرر نمی‌کنند. خدا را شکر وزارت اطلاعات و کمیته انضباطی همه مستندات را دارد من وقتی شنیدم گفته‌اند زندی از پول خیریه کمک کرده، خنده‌ام گرفت. مشخص است که زندی برای اکبری کارت به کارت کرده و خدا را شکر وزارت اطلاعات با توجه به اعترافات همه چیز را می‌داند، یا آقایان خودشان را به نشنیدن زدند یا فراموشکاری پیدا کرده‌اند که این حرف‌ها را می‌زنند البته باز هم می‌گویم آخر همه این ماجراها همه به حرف‌های دایی و اطرافیانش که روز اول گفتم می‌رسند و خدا را شکر می‌کنم که جلوی مردم روسفید هستم.

وی افزود: آقای اکبری روز اول گفت از پول خیریه کمک کردیم اما روز آخر که گیر بود اعتراف کرده که پول از حساب زندی ریخته شده پس باز هم می‌گویم مسئولان محترم راه‌آهن اول شما اعترافات را بررسی کنید بعد درباره همه چیز نظر بدهید و تمام کارت به کارت‌ها را متوجه خواهید شد. خدا را باز هم شکر می‌کنم که کمیته انضباطی و حتی وزارت اطلاعات همه اعترافات را دارند و حرف‌های ضد و نقیض آقایان را متوجه می‌شوند. البته برای من جای سوال است چرا آقایان در برنامه نود آن شب که سه نفره (منظور من اکبری، کریمی و رئیسی‌کیا است) در باشگاه تا 3 صبح حضور داشتند توضیحی ندادند؟ به چه علت نشسته بودند؟

دایی در پایان درباره مصاحبه قالیباف که گفته با توجه به تماس دایی به سرخپوشان کمک می‌کنم، گفت: قالیباف لطف بزرگی در حق 30 الی 40 میلیون هوادار انجام می‌دهد و من از ایشان سپاسگزارم.

۱۳۹۲/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...