نسخه چاپی

مسی: رونالدو شایسته توپ طلا بود

ستاره آرژانتینی بارسلونا می‌گوید اعتراضی به انتخاب نشدنش به عنوان "مرد سال فوتبال جهان " ندارد زیرا رونالدو شایسته دریافت توپ طلا بود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا که چهار سال پیاپی توانسته بود عنوان " مرد سال فوتبال جهان" را به دست بیاورد، شب گذشته (دوشنبه) نتوانست برای پنجمین بار به این افتخار برسد، با این حال او می‌گوید که اعتراضی به برنده‌ شدنش در این سال ندارد.

لیونل مسی پس از انتخاب نشدن به عنوان "مرد سال فوتبال جهان"، گفت: دوست داشتم که امسال هم این جایزه را کسب کنم. به کریستیانو رونالدو تبریک می گویم. او شایسته دریافت توپ طلا بود. چیزی برای گفتن ندارم. فکر می‌کنم که هر سه ما سال خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما نه شکایتی دارم و نه بهانه‌ای می‌توانم بیاورم.

مسی درباره اشک‌های کریستیانو رونالدو در هنگام دریافت "توپ فوتبال جهان" گفت: این طبیعی است. این لحظات، لحظات خاصی هستند که دارای هیجان زیادی است.

مسی در پاسخ به این سوال که آیا اگر در سال 2013 مصدوم نمی‌شد باز هم می‌توانست "مرد سال فوتبال جهان" شود؟ گفت: نمی‌دانم آیا مصدومیتم در انتخاب نشدن تاثیر داشت یا نه؟ اما من دوره نسبتاً طولانی را خارج از میدان بودم. این بدان معناست که در پایان لیگ قهرمانان اروپا در شرایط ایده‌آل نبودم و هم‌چنین فصل را با آسیب دیدگی‌ شروع کرده بودم. با این وجود باز هم اعلام می‌کنم که رونالدو شایسته دریافت این عنوان بود.

۱۳۹۲/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...