نسخه چاپی

تاریخ اعلام لیست نهایی تأیید صلاحیت‌شدگان

استاندار تهران گفت لیست كاندیداهایی كه برای شركت در انتخابات قطعی شده و حائز شرایط برای حضور در انتخابات هستند سوم اسفندماه در فرمانداری‌ها منتشر می‌شود.

مرتضی تمدن استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با بیان اینکه شورای نگهبان تا دوم اسفند به اعتراض نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رسیدگی و لیست نهایی را به ما اعلام می‌کند، اظهار داشت: ما در سوم اسفندماه لیست کاندیداهایی که برای شرکت در انتخابات قطعی شده و حائز شرایط برای حضور در انتخابات هستند را در فرمانداری‌ها منتشر می‌کنیم.

استاندار تهران بر همین اساس به زمان تبلیغات انتخاباتی کاندیداها اشاره و تصریح کرد: کاندیداها از 4 اسفند به مدت یک هفته می‌توانند تبلیغات خود را انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه همه چیز به خوبی در حوزه مسائل انتخابات به پیش می‌رود، یادآور شد: باید مواظبت کنیم تا بعضی بداخلاقی‌های تبلیغاتی و رقابت‌های ناسالم وحدت، سلامت و رقابت را در کشور تحت‌الشعاع قرار ندهد.

تمدن با بیان اینکه بداخلاقی‌های سیاسی آب به آسیاب دشمن ریختن است، خاطرنشان کرد: توصیه ما این است تبلیغات اخلاق‌مدارانه صورت گیرد و کاندیداها خود و توانایی‌هایشان را معرفی کرده و نسبت به یکدیگر پرخاشگری و تندخویی نداشته باشند.

۱۳۹۰/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...