نسخه چاپی

رویانیان:این حرف ها به دایی نمی‌چسبد

مدیرعامل تیم پرسپولیس گفت: حرف‌ها و شایعاتی كه در خصوص دایی مطرح می شود شایعه است و این شایعات هم به وی نمی چسبد.

به گزارش نما، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: گفته‌هایی که مسئولان راه‌آهن مطرح کردند به دایی نمی چسبد من قاطعانه می گویم که دایی مربی سالمی است.

رویانیان درادامه افزود:در اولین فرصت از پیتر اشمایکل دعوت می‌کنیم تا به ایران آید و از امکانات باشگاه پرسپولیس دیدن کند اما برای این دربی فرصت کافی نداشتیم که از این دروازه‌بان نامی پذیرایی کنیم.

وی درباره تبدیل شدن کری ها به جنگ بین سرخابی‌ها اذعان داشت: من و فتح الله زاده صحبت‌های تندی انجام دادیم که به نظرم درست نبود. به هر حال هر دو باشگاه باید کمی از مواضع خود کوتاه بیایند.

وی تصریح کرد: ما از کری‌خوانی‌های خوب و مجاز استقبال می‌کنیم به هر حال کری‌خوانی اشکالی ندارد و از نظر ما غیر مجازش نادرست است.

وی درباره برنده بازی دربی گفت: به طور حتم ما بازی دربی راروز جمعه خواهیم برد .

وی درباره انتشار عکس استقلالی ها در حال قلیان کشیدن گفت: روزنامه‌ای که این عکس را منتشر کرده است، روزنامه‌ی پرسپولیس نبوده بلکه رونامه‌ی پیروزی بوده است و این روزنامه هم متعلق به باشگاه نیست که ما هم جوابگوی آن باشیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد مانع شدن رحمتی از انتشار عکس پرسپولیسی‌ها گفت: رحمتی سید ماست ،‌ما به رحمتی ایمان کامل داریم همچنین به وی احترام می‌گذاریم و او را داریم.

وی در پایان در مورد شرایط تیم پرسپولیس در آستانه دربی گفت: در حال حاضر وضعیت تیم ماخوب است، بازیکنان بدون دریافت هیچ گونه وجهی و با غیرت مثال زدنی درحال تمرین کردن هستند و بی پولی ها را تحمل می کنند.به هر حال بازیکنان تحمل پیشه کردند، بزرگی کردند و تاکتیک‌های دایی را مو به مو اجرا می کنند. امیدوارم برنامه‌ها به موقع اجرا شود و برنده‌ی دربی باشیم.

۱۳۹۲/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...