نسخه چاپی

نكونام در ورزشگاه الكویت + عكس

كاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با عقد قراردادی تا پایان فصل به تیم فوتبال الكویت كویت پیوست.

به گزارش نما به نقل از دانا: رسانه های کویت بامداد سه شنبه با انتشار تصاویر مربوط به حضور جواد نکونام در آن کشور خبر دادند که کاپیتان تیم ملی ایران با انعقاد قراردادی تا پایان فصل ورزشی 2013-2014 رسماً به عضویت باشگاه الکویت درآمد.
 
نکونام هنگام ورود به فرودگاه مورد استقبال دو نفر از اعضای باشگاه الکویت قرار گرفت و سپس همراه با مدیر برنامه هایش در ورزشگاه اختصاصی این تیم حضور یافت و شاهد باخت 8 بر صفر الکویت برابر بایرن مونیخ در یک بازی دوستانه شد. جواد نکونام پس از خاتمه مسابقه به دفتر عبدالعزیز المرزوق رئیس باشگاه الکویت رفت و قراردای به مدت نیم فصل با مبلغ 500 هزار دلار به امضاء رساند تا جانشین حسین علی بابا مدافع بحرینی شود.
 
تیم الکویت صدرنشین فعلی لیگ کویت است که ولید علی جمعه بازیکن 33 ساله کویتی و اسبق استقلال تهران را نیز در اختیار دارد. این تیم به همراه القادسیه به عنوان نمایندگان فوتبال کویت مجوز حضور در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرده است. الکویت در صورت عبور از حریفانش می تواند به مرحله گروهی مسابقات صعود کند و با تیم تراکتورسازی تبریز همگروه شود؛ هر چند که مسیر صعود این تیم بسیار دشوار به نظر می رسد.
 

196094_845.jpg

 
تیم الکویت که مربی گری آن بر عهده ایوان مارین رومانیایی است، روز سیزدهم بهمن ماه به مصاف تیم الشرطه عراق می رود و در صورت مغلوب کردن تیم عراقی باید با لوکوموتیو تاشکند مسابقه دهد. نکونام و هم تیمی هایش اگر بتوانند از این مراحل عبور کنند، باید در گام آخر برابر یکی از سه تیم الشباب اردن، القادسیه کویت و لخویا قطر به میدان بروند.
 
لیگ دسته اول کویت موسوم به VIVA اواسط فروردین 93 به پایان خواهد رسید و نکونام می تواند به اردوی تیم ملی ایران ملحق شود اما اگر تیم الکویت جواز صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، کاپیتان ایران باید تا اواخر اردیبهشت سال آینده در اختیار تیم باشگاهی اش باشد.

۱۳۹۲/۱۰/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...