نسخه چاپی

ضرورت افزایش آگاهی‌های زوج‌های جوان

رئیس ستاد اقامه نماز كشور گفت: اسلام دارای بهترین دستورات دینی است و باید سبك زندگی را از اسلام بگیریم.

به گزارش نما به نقل از فارس،حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی امشب در نخستین اجلاس نماز مدیران سازمان بهزیستی که در مجتمع یاوران مهدی قم برگزار شد با اشاره به مسئله سبک زندگی بیان کرد: سراسر قرآن مملو از سبک زندگی است و به دلیل اینکه اسلام را رها کرده‌ایم گرفتار مشکل شده‌ایم.

وی ضرورت افزایش آگاهی‌های زوج‌های جوان را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: اسلام دینی بسیار دقیق است و برای همه مسائل دستور دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه در برخی از کشورهای اروپایی آزادی‌های بی‌قید شرط موجب از بین رفتن بنیان خانواده‌ها شده است، تصریح کرد: در کشور اتریش مردم بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده دلیل مشکلات موجود و از هم پاشیدگی خانواده‌ها را همین آزادی‌های بدون مرز دانسته‌اند.

وی با اشاره به اقدام معلم کردستانی که برای همدردی با دانش آموزش موهای سر خود را تراشید بیان کرد: این معلم که خدا او را هدایت کرد از موی خود گذشت ولی بسیاری از چیزها عایدش شد.

قرائتی با اشاره به دشوار بودن وظیفه سازمان بهزیستی گفت: کسانی که در این کار خدمت می‌کنند اجر بسیاری دارند و در روایات آمده است کسی که برای خدمت به مردم قدم بر می‌دارد همانند کسی است که سعی صفا و مروه می‌کند.

وی اظهار کرد: کسانی که در انجام کارهای خود با خداوند معامله می‌کنند از اجر و پاداش بهره مند می‌شود و خدا کار خیرتان را جبران می‌کند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور توجه به خوراک فکری برای کودکان را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: نباید مطالب و شعرهای بی‌محتوا به کودکان ارائه شود.

وی ضرورت توجه به ارتباط و گفت‌وگو فرد به فرد تاکید کرد و گفت: گفت‌وگوی حضوری از سخنرانی عمومی بسیار مفیدتر است.

۱۳۹۲/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...