نسخه چاپی

افزایش نفوذ مرتبطان زنجانی در وزارت نفت

رییس كمیسیون انرژی مجلس گفت: افرادی كه امروز مدعی دستگیری بابك زنجانی در وزارت نفت هستند، كسانی بودند كه با خود وی ارتباطات گسترده‌ای داشته‌اند.

به گزارش نما، مسعود میرکاظمی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به موج تبلیغاتی جدید درباره عاملان دستگیری بابک زنجانی، گفت: مجلس و به خصوص کمیسیون‌های انرژی و اصل 90 مجلس شورای اسلامی از ابتدا به دنبال پیگیری این مسئله بود.

وی با بیان اینکه دولت قبلی اخطارهای لازم را درباره بابک‌زنجانی داده بود، افزود:کمیسیون انرژی کار خود را درباره وضعیت پرونده بابک‌ زنجانی ادامه می‌دهد و کار هم هنوز تمام نشده است تا ارتباطات ناسالمی که دراین‌باره وجود داشته است، آشکار شود.

رئیس کمیسیون انرژی ادامه داد: جالب است که امروز نفوذ کسانی که بابک زنجانی با آنها ارتباط داشتند، در وزارت نفت بسیار بیشتر از گذشته شده است.

میرکاظمی گفت: افزادی که امروز مدعی هستند موجب دستگیری بابک زنجانی شدند، خودشان ارتباطات گسترده‌ای با زنجانی داشته‌اند.

میرکاظمی گفت: در آینده بسیاری از مسائل روشن خواهد شد و من امیدوارم قوه قضائیه در آن زمان به تمام این ارتباطات پشت پرده به صورت دقیق رسیدگی کند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: در این میان باید به این نکته توجه کرد که قوه قضائیه بود که در این میان به وظیفه خود عمل کرد و اینکه کسی ادعا کند باعث دستگیری بابک زنجانی شده است، قوه قضائیه را تضعیف کرده است.

میرکاظمی در پایان تصریح کرد: کمیسیون انرژی مجلس نیز در این میان به وظیفه خود عمل خواهد کرد تا ارتباطات ناسالم را در این حوزه آشکار کند.

۱۳۹۲/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...