نسخه چاپی

قاضی‌پور: «تركان» مشایی دیگر است

عضو هیأت ‌رئیسه فراكسیون رهروان ولایت با بیان اینكه بهتر است تركان به جای دخالت در انتخابات آتی، جلوی رانت‌خواری در مناطق آزاد را بگیرد، گفت: آقای تركان به مشایی دیگر تبدیل شده و لازم است رئیس‌جمهور با وی برخورد كند.

به گزارش نما، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات اخیر مشاور رئیس‌جمهور در ارتباط با انتخابات مجلس دهم، گفت: آقای ترکان به مشایی دیگر در دولت تبدیل شده و رئیس‌جمهور باید جلوی این مشایی نوظهور را در دولت بگیرد.

وی افزود: تعدادی از افراد که از فتنه‌های 78 و 88 باقی مانده‌اند می‌خواهند در شرایط فعلی اهداف سالهای 78 و 88 خود را بار دیگر به جریان بیندازند که این افراد باید بدانند مردم، دولت و مجلس جواب آنها را خواهند داد.

قاضی‌پور تصریح کرد: آقای ترکان به جای دخالت در امور مجلس جلو رانت‌خواری در مناطق آزاد را بگیرد.

عضو هیأت‌ رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: آقای ترکان در حالی بحث انتخابات مجلس دهم را مطرح می‌کند که در شرایط کنونی همه ما باید با وحدت و اتحاد مذاکرات هسته‌ای را به سرانجام برسانیم. آقای ترکان باید بداند که ملت ایران آقابالاسر نمی‌خواهد و خود می‌داند که به چه کسی رأی بدهد و به چه کسی رأی ندهد. مردم خودشان بهتر از ترکان می‌فهمند که به چه کسی در انتخابات آتی مجلس رای بدهند.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم مجلس امر نظارت است بعضی‌ها می‌خواهند که قانون مصوب مجلس را اجرا نکنند که در این صورت مجلس به یک مجلس بی‌خاصیت تبدیل می‌شود و این گونه صحبت‌ها در حالی‌ است که رهبر معظم انقلاب تأکید داشته‌اند که مجلس بعد نظارتی خود را به بهترین وجه انجام دهد.

۱۳۹۲/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...