نسخه چاپی

نقدی: ذره‌ای به اهل تسنن شك نداریم

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از بحرین، حمایت فرقه‌ای نیست بلكه مانند حمایت از مردم اهل تسنن در غزه است تا طاغوت‌ها كنار رفته و به رأی و نظر مردم مسلمان توجه شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا سردار محمدرضا نقدی در همایش وحدت در مهاباد، اظهار کرد: دعوت به وحدت، دعوت همه انبیا است و ایجاد اختلاف و تفرقه بین انسان‌ها کار طاغوت‌ها و مستکبران است تا بتوانند حکومت کنند، اما انبیاء الهی حکومت را برای خدا می‌دانستند و مردم را در کنار هم گرد می‌آوردند.

وی تمسک به این پیام انبیا را ضروری دانست و افزود: پیروزی‌های تا امروز، مدیون وحدت است و با وحدت، پیروزی‌ها استمرار می‌یابد و ارزش‌های والا متجلی می‌شود.

نقدی به تفرقه‌افکنی دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان به بهانه‌های مختلف و با استفاده از همه امکانات و رسانه‌ها تفرقه‌افکنی کرده و در پوششی دلسوزانه در میان مردم سنی و شیعه ظاهر می‌شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، بمب‌گذاری عوامل استکبار را بین زائران شیعه و به نام اهل سنت یادآور شد و ادامه داد: اگر 10 برابر بیشتر بمب‌گذاری و ترور کنند، ذره‌ای به اهل تسنن شک نمی‌بریم و مطمئن می‌شویم که آنها نه شیعه هستند و نه سنی.

وی ترور اهل تسنن را توسط دشمنان برای بدنام کردن شیعیان یادآور شده و تصریح کرد: دشمنان از پیشرفت اسلام ترسیده‌اند و به این روش‌های مزوّرانه روی آورده‌اند که باز هم با وحدت مسلمانان شکست خواهند خورد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به ترفند انگلیسی‌ها در تفرقه‌افکنی بین مسلمانان و هندوها در هندوستان اشاره کرد و گفت: مسلمانان مسیر وحدت را از امام و شهدا گرفته‌اند و شهدا از همه طوایف و مذاهب برای اسلام خونشان در هم آمیخت و ایران در اوج اقتدار و عزت به سر می برد.

سردار نقدی ادامه داد: شاه عربستان به همان اندازه سنی است که شاه پهلوی شیعه بود و آمریکا و انگلیس مبدأ و منشاء تفرقه‌افکنان هستند.

وی در پایان با اشاره به پیشرفت‌های مهاباد در طول انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز همه پیشرفت‌ها محصول وحدت است.

۱۳۹۲/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...