نسخه چاپی

حمله با تخم مرغ به بازیگر و خواننده معروف لس آنجلسی

عکس خبري -حمله با تخم مرغ به بازيگر و خواننده معروف لس آنجلسي

مأموران پلیس با 5 خودروی ویژه، منزل ویلایی خواننده، آهنگساز و هنرپیشه معروف كانادایی را در لس‌آنجلس به محاصره درآوردند و به جست‌وجو در خانه‌اش پرداختند.

به گزارش نما، مأموران پلیس مقداری موادمخدر در خانه جاستین بیبر خواننده، آهنگساز و هنرپیشه معروف کانادایی مقیم امریکا به دست آوردند و مخالفانش شروع به پرتاب تخم‌مرغ به سمت او کردند.



ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه گذشته مأموران پلیس با 5 خودروی ویژه، منزل ویلایی جاستین بیبر را در لس‌آنجلس به محاصره درآوردند و به جست‌وجو در خانه‌اش پرداختند.


به گزارش پلیس «لیل‌زا» پسر سیاهپوست 19 ساله که از دوستان و همکاران جاستین بود مقداری کوکائین با خود به خانه او برده بود که مأموران به بازرسی از این خانه ویلایی پرداختند و جوان سیاهپوست را دستگیر کردند.
جاستین بیبر نیز دستگیر شد که مردم با پرتاب تخم‌مرغ نفرت خود را نسبت به این هنرمند ساکن لس‌آنجلس نشان دادند، اما بعد روشن شد که او بی‌گناه بوده و گرفتار یک ماجرای توطئه‌آمیز شده است.




تجمع معترضان و پرتاب تخم‌مرغ‌ها به منزل و خودروی جاستین به حدی بود که موجب شکستن شیشه‌های منزلش شد و در حدود 20 هزار دلار خسارت برایش به بار آورد. این هنرمند معروف بلافاصله در یک کنفرانس مطبوعاتی خود را بی‌گناه دانست و از طرفدارانش خواست با واقع‌بینی در موردش به درستی قضاوت کنند./ ایران

۱۳۹۲/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...