نسخه چاپی

مچ دستتان بزرگ است؟ در خطرید!

بیماری قلبی، بسته شدن رگ‌های عروقی و بروز "بیماری‌های عصبی" علائمی دارند كه گاهی با مشاهده قسمت‌هایی از بدن مانند "مچ دست‌ها" می‌توان از احتمال بروز آن‌ها باخبر شد. بزرگ بودن مچ دست نمایانگر بروز بسیاری از بیماری‌های پنهان در بدن شماست و سلامت شما را همواره تهدید می‌كند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ دانشمندان با انجام آزمایشات و مطالعاتی روی 1800 "بیمار قلبی،عروقی" و دیابتی دریافتند که بیش از 45 درصد آن‌ها دور مچ شان بیشتر از اندازه طبیعی است.

بررسی ها نشان می‌دهند، بیماری قلبی، بسته شدن رگ‌های عروقی و بروز "بیماری‌های عصبی" علائمی دارند که گاهی با مشاهده قسمت‌هایی از بدن مانند "مچ دست‌ها" می‌توان از احتمال بروز آن‌ها باخبر شد.

گفتنی است اگر نتوانید با دست خود مچ دست دیگرتان را بگیرید، شما در کمین بسیاری از بیماری‌های خطرناک هستید و با "افزایش فعالیت بدنی" باید به تناسب اندام برسید.

امروزه دانشمندان با مطالعه روی ساختارهای بدنی و شاخص‌های اندازه گیری می‌توانند بروز بیماری‌های مختلف را در فرد تشخیص دهند و این شاخص‌های اندازه‌ گیری می‌توانند تحولی نوین در درمان بیماری‌ها ایجاد کنند.

۱۳۹۲/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...