نسخه چاپی

دلایلی برای دیده نشدن یك فیلم

عکس خبري -دلايلي براي ديده نشدن يک فيلم

بازیگر فیلم سینمایی" سیب و سلما" با ابراز خرسندی از حضور در این فیلم سینمایی دلیل دیده نشدن این فیلم را تبلیغات نامناسب و نبود اطلاع‌رساتی صحیح عنوان كرد.


به گزارش نما به نقل از مهر، هادی دیباجی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که این روزها فیلم سینما "سیب و سلما" را بر پرده سینماها دارد درباره حضور در این فیلم سینمایی گفت: واقعا خدا خواست که بازی در این فیلم از طریق آقای بهمنی به من پیشنهاد شد. بازی در این نقش را بسیار دوست داشتم و خوشحالم که دراین فیلم حضور یافتم.

وی افزود: زمانی که فیلم‌هایی مانند "زیر نور ماه" و "طلا و مس" را دیدم بسیار علاقمند به بازی در نقش‌های معنوی شدم. چون این نقش‌ها از معدود نقش‌های مثبتی است که جای کار دارد و بازیگر می‌تواند توانایی‌های خود را نشان دهد. زمانی که فیلمنامه فیلم را خواندم از این نقش بسیار خوشم آمد. در طول فیلمبرداری نیز توانستم تعامل بسیار خوبی با کارگردان فیلم برقرار کنم.

بازیگر"پایان نامه" درباره عدم استقبال از این فیلم سینمایی و فروش کم آن تا به امروز گفت: با وجود اینکه اکران این فیلم سینمایی در یکی از بهترین زمان‌های اکران اتفاق افتاده اما برخی از عوامل خارجی مانع از فروش خوب فیلم شده است. متاسفانه با وجود اینکه فیلم متعلق به حوزه هنری است اما هیچ حمایتی از آن نشده است.

وی تاکید کرد: به گفته تهیه‌کننده فیلم از زمانی که فیلم وارد مرحله پیش تولید شد، مخالفت‌ها با فیلم نیز آغاز شد تا جایی که می‌خواستند جلو تولید فیلم را بگیرند. در زمان اکران نیز هیچ حمایتی از فیلم نشده و متاسفانه "سیب و سلما" از تبلیغات مناسب بی بهره مانده است. حتی مخالفت‌هایی نیز برای اکران وجود داشت.

دیباجی ادامه داد: در صورتی که تبلیغات فیلم قبلی حوزه هنری که "یه حبه قند" بود از زمان پیش تولید آغاز شد و حتی تا امروز هم ادامه دارد این حجم تبلیغ را برای فیلم "سیب و سلما" ندیدیم و تنها با تلاش‌های آقای بهمنی و عظیمی بود که "سیب و سلما" توانست تا اینجا پیش بیاید. تبلیغات بی‌شمار "یه حبه قند" قابل مقایسه با "سیب و سلما" نیست.

این بازیگر گفت: چون "سیب و سلما" از پروداکشن قوی برخوردار نیست نباید از آن حمایت شود. از این فیلم هم مثل "پرنده باز" حمایتی نشد. زمانی که تبلیغی برای فیلم نشود معلوم است که فروش نمی‌کند. در واقع " سیب و سلما" مظلوم واقع شده‌است چون به دلیل اتفاق‌هایی که در اکران نوروز برای برخی از فیلم‌ها افتاد مردم نسبت به سینما بدبین شده‌اند.

دیباجی درباره تاثیر کیفیت فیلم بر میزان استقبال مخاطبان هم توضیح داد: زمانی که "سیب و سلما" در جشنواره به نمایش درآمد تا قبل از اکران فیلم "جدایی نادر از سیمین" جزء فیلم‌های برتر انتخاب‌های مردمی بود. این مسئله نشانه علاقه مخاطب به این فیلم است. بنابراین دلیل دیده نشدن "سیب و سلما" را بیشتر عدم تبلیغ می‌دانم و به نظر می‌رسد، نمی‌خواهند فیلم دیده شود.

۱۳۹۱/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...