نسخه چاپی

ایران تعیین‌كننده معادلات جهانی

فرمانده هوافضای سپاه گفت: ایران به بركت وجود رهبری كه جهان نظیر آن را سراغ ندارد و با همت فرزندان و جوانانی كه برای حفظ عزت و استقلال آن هم قسم شده‌اند، به عنصر تعیین كننده معادلات جهانی تبدیل شده است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار امیرعلی حاجی زاده افزود: ایران به برکت وجود رهبری که جهان نظیر آن را سراغ ندارد و با همت فرزندان و جوانانی که برای حفظ عزت و استقلال آن هم قسم شده‌اند، به عنصر تعیین کننده معادلات جهانی تبدیل شده است.

فرمانده هوا فضای سپاه در جریان دیدار از پایگاه دریایی چابهار در جمع فرماندهان و رزمندگان پایگاه با اشاره به شرایط حساس منطقه ای و جهانی، گفت: ایران به برکت وجود رهبری که جهان نظیر آن را سراغ ندارد و با همت فرزندان و جوانانی که برای حفظ عزت و استقلال آن هم قسم شده‌اند، به عنصر تعیین کننده معادلات جهانی تبدیل شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: کشتی انقلاب اسلامی در مسیری که تا به امروز طی کرده، از گرداب‌ها و طوفان‌های سهمگینی به سلامت عبور کرده و این به برکت هدایت‌گری ناخدای خدامحور این کشتی و کمک و همدلی و همراهی سرنشینان غیرتمند و ارزشمدار آن محقق شده است.

فرمانده هوا فضای سپاه افزود: این انقلاب به رغم خواست و میل بدخواهان و دشمنان، به محدوده امن و ایمن وارد شده است و تا رسیدن به ساحل اطمینان، نیازمند استمرار بصیرت، وحدت، همدلی و همراهی و تبعیت از ولی فقیه زمان است.

سردار حاجی زاده گفت: امروز اگر جلسات کارشناسان نظامی دشمن به موضوع مواجهه نظامی با ایران که می‌رسد، هیبت و قدرت نظام اسلامی همه محاسبات آنان را به هم ریخته و چشم طمع آنان را کور می‌کند و خیال این مواجهه را از مخیله آن‌ها محو می‌کند، به خاطر حفظ توانمندی و دستیابی به قدرتی است که فرزندان این ملت فراهم ساخته‌اند.

وی افزود: یکی از مجموعه‌های مهمی که در ایجاد این بازدارندگی و کسب این قدرت و توانمندی و حفظ آمادگی‌ها، نقشی اساسی داشته است، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

۱۳۹۲/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...