نسخه چاپی

جلالی: فحش‌هایی كه شنیدم یادم نمی‌رود

سرمربی تیم تراكتورسازی می‌گوید رفتار توهین‌آمیز هواداران تبریزی در خاطرش خواهد ماند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مجید جلالی، سرمربی تیم تراکتورسازی در کنفرانس خبری بعد از بازی با صبای قم که با تساوی بدون گل همراه بود، اظهار کرد: فضایی که ما در آن بازی کردیم. فضایی نیست که بخواهیم در مورد مسائل فنی صحبت کنیم. بازی کردن در این فضا غیر ممکن است که بازیکنان ما در این دیدار بازی کردند که نشان دادند بسیار شرف دارند و از تک تک آنها متشکرم. اگر ما امروز بازی را می‌بردیم می‌توانستیم تا رده چهارم بالا بیاییم. تراکتورسازی را من بهم نزدم. جو روانی آن را بر هم زد. تراکتوری که هواداران می‌گویند من نگرفتم. شرایطی که بعد از بازی با سپاهان به وجود آمد گرفت. من سه بار استعفا کردم، ولی موافقت نکردند. این بار تحت هر شرایطی تا آخر هستم.

سرمربی تیم تراکتورسازی ادامه داد: امروز همه چیز در کنترل ما بود و اصلا به صبا موقعیتی ندادیم. صبا بازیکنان ما را چنان تحت فشار قرار داده بود که هر لحظه امکان اشتباه کردن وجود داشت.

وی ادامه داد: در رابطه با تماشاگران نیز هیچ نظری ندارم و باید مسئولان در این باره نظر دهند. فقط این را می‌دانم که آن کسانی که جلوی استعفای من را گرفته‌اند هر موقع که بگویند برو، می روم. از آقای نظمی هم متشکرم که برای تیم زحمات زیادی می‌کشند.

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: امروز فحش‌هایی که به من داده‌اند را کسی نمی‌تواند کتمان کند و این صحبت‌ها همیشه در یاد من و در خاطره همه خواهد ماند. من بعد از سه ماه از تراکتورسازی می روم، ولی این صحبت‌ها است که برای همیشه باقی می‌ماند.

جلالی هم‌چنین در ادامه تصریح کرد: اگر مسئولان تراکتورسازی گفته‌اند که هواداران حق دخالت در مسائل تراکتور را ندارند، منظورشان این بود که هر کسی باید در مورد کار خودش اظهار نظر کند و هیچ منظور دیگری نداشتند.

سرمربی تیم تراکتورسازی ادامه داد: من به بازیکنانم اعتماد دارم و به اندازه یک سر سوزن به آنها تردیدی ندارم. حتی آن بازیکنی که مصاحبه کرده بود امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

وی در ادامه گفت: ما سه بازی دیگر در تبریز داریم و 100 درصد جو مثل امروز خواهد بود، ولی دیگر فحش های هواداران به ما فشاری وارد نخواهد کرد، چون فحش خور ما قوی‌تر شده است. من با خود هواداران هم هیچ صحبتی ندارم و هر کس بین من و آنها است را به خدا واگذار می‌کنم.

جلالی ادامه داد: فقط صحبتم با هواداران واقعی تراکتورسازی است. دقت کنید فقط منظورم هواداران واقعی تراکتور است که به آنها می گویم که تیمتان را در یابید ، تیم شما را زدند. در درون قلب من خیلی چیز‌ها است، ولی فعلا نیازی نمی بینم در این رابطه صحبتی کنم و سرنخ بدهم.

سرمربی تیم تراکتورسازی بیان کرد: حتی در بازی‌های آسیایی هم از این تراکتورسازی انتظار نداشته باشید با این جو هیچ کاری نمی‌توان کرد.

۱۳۹۲/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...