نسخه چاپی

جنگ آینده حزب الله وتوان موشكی ایران

عکس خبري -جنگ آينده حزب الله وتوان موشکي ايران

موسس برنامه موشكی رژیم صهیونیستی ضمن تاكید بر اینكه جنگ آینده با حزب الله صحنه آسمان تل‌آویو را تغییر خواهد داد تصریح كرد این حزب موشك‌های «ام 600» را با سامانه نشانه روی و مكان یابی در اختیار دارد.

به گزارش نما ، فارس به نقل از پایگاه خبری العهد نوشت: «عوزی رابی» بنیان‌گذار برنامه موشکی در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در مورد مؤثر بودن قدرت موشکی حزب الله هشدار داد و از احتمال تبدیل شدن این موشک‌ها از یک تهدید تاکتیکی به یک تهدید استراتژیک خبر داد.

وی همچنین از انبار موشکی بزرگ که حزب الله در اختیار دارد صحبت کرد و آن را فراوان و دقیق و باقدرت نشانه روی توصیف و تصریح کرد که این حزب در حال دست یابی به یک موشک بالستیک دور برد با توان نشانه روی است.

عوزی رابی تصریح کرد: انبار موشکی که حزب الله و سوریه در اختیار دارند عبارت است از هزاران موشک سنگین و سبک و تاکید کرد که این خبر بدی است و خبر بدتر این است که تلاش‌هایی وجود دارد که این موشک‌ها به موشک‌های هوشمند تبدیل شود.

رابی به موفقیت‌های ایران در زمینه ساخت موشک اشاره و مثال‌هایی را در این زمینه ذکر کرد؛ «از جمله آنها موشک زلزال 2 است که در زمره موشک‌های دارای توانایی نشانه روی به حساب می‌آید و افزود که نسل سوم این موشک‌ها به دو سامانه نشانه روی و مکان یابی مجهز است.

این مقام رژیم صهیونیستی تاکید کرد که سوری‌ها نیز توان دست یابی به این تکنولوژی، سوار کردن آن بر روی موشک‌های ام 600 و تبدیل آن به موشک‌های با قدرت نشانه روی را دارند و احتمال داد که حزب الله نیز به این توان موشکی دست پیدا کرده باشد.

وی در مورد جنگ آینده بر مبنای اطلاعات که در اختیار داشت گفت: «هر تهاجمی با موشک ام 600 علیه وزارت دفاع یا مقر ستاد کل ارتش در تل آویو موجب تخریب نیمی از این مکان‌ها خواهد شد و می‌تواند صحنه آسمان تل آویو را تغییر دهد.»

۱۳۹۲/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...