نسخه چاپی

عامل سو استفاده از نوجوانان در فضای مجازی دستگیر شد

مدیر صفحه ای كه در یكی شبكه اجتماعی با بارگزاری تصاویر مستهجن از نوجوانان، كاربران را به دام می انداخت و آنها را مورد تجاوز و آزار و اذیت قرار می داد، دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، رئیس پلیس "فتا" استان فارس در تشریح این خبر گفت: ماجرا از زمانی شروع می شود که کارشناسان اداره تشخیص و پیشگیری پلیس "فتا" فارس صفحه ای را در شبکه اجتماعی شناسایی کردند که مدیر این صفحه با قرار دادن تصاویری غیر اخلاقی از نوجوانان آنها را ترغیب به ورود به آن صفحه می کرد.

سرهنگ سیدموسی حسینی ادامه داد: این فرد پس از ورو کاربران به آن شبکه اجتماعی، با اغفال کاربران، آنها را مورد تعرض و اذیت ازار جنسی قرار می داد.

وی افزود: با مطرح شدن این موضوع تیمی از اداره مبارزه با جرائم سایبری، تشکیل و با اقداماتی فنی و پلیسی، موفق به شناسایی متهم در فضای مجازی شدند.

رئیس پلیس "فتا" استان فارس گفت: متهم در ابتدا سعی در گریز از دست ماموران در فضای مجازی را داشت که با اقدامات مهندسی اجتماعی متهم که مردی 45 ساله ساکن شیراز بود دستگیر شد.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه متهم دستگیر شده به دلیل مشکلاتی که از لحاظ روحی داشت اقدام به تجاوز به هم نوعان نوجوان می کرد، ‌افزود: این فرد برای رسیدن به اهداف پلید خود، با ورود به فضای مجازی اقدام به دام انداختن کاربران نوجوان و اغفال آنها و سوء استفاده و تجاوز به آنان می کرده است.

۱۳۹۲/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...