نسخه چاپی

زمان توزیع سبد كالایی دولت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در خصوص وضعیت سبد كالایی گفت: تا تاریخ 29 دی‌ماه باید كلیه شبكه‌های توزیع در سراسر كشور كالاهای مورد نیاز را دریافت كنند و از اول بهمن‌ماه توزیع سبد كالایی در سراسر كشور آغاز می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس: یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اظهار داشت: تفاهم‌نامه اولیه برای ذخیره‌سازی پرتقال با اتحادیه باغداران شمال و ذخیره سیب با اتحادیه باغداران دماوند انجام شده است و منتظر ابلاغ اعتبار از سوی وزارتخانه هستیم.

وی افزود: از نیمه دوم بهمن‌ماه کار ذخیره‌سازی و بسته‌بندی سیب و پرتقال آغاز می‌شود.

* پرتقال 1750 تومان، سیب 3000 تا 3850

رئیس سازمان صنعت استان تهران گفت: قیمت پیشنهادی برای خرید پرتقال از کشاورزان برای پرتقال تامسون درجه یک 1750 تومان و برای سیب درجه یک 3 هزار تا 3300 تومان و برای سیب ممتاز که حجم تولید بیشتری دارد 3600 تا 3850 تومان تعیین شده که این موارد به شورای هزینه‌بازار نیز رفته و مورد تأیید قرار گرفته است.

وی در مورد واگذاری وظایف تنظیم بازار محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال آخرین سال است که این کار انجام می‌شود، اما از همین‌ حالا هم آمادگی وجود دارد، تا کلیه وظایف را به وزارت جهاد کشاورزی واگذار کنیم.

* آمادگی برای واگذاری تنظیم بازار کشاورزی به وزرات جهاد

صادقی گفت: پیش از این هم وزارت جهاد کشاورزی در هماهنگی تولید، توزیع و برقراری ارتباط با اتحادیه کشاورزی همکاری خوبی با ما داشته است و هر از زمانی که لازم باشد، این آمادگی وجود دارد تا کلیه وظایف به وزارت جهاد واگذار شود.

* تحویل سبد کالا تا 29 دی توزیع از اول بهمن

وی در خصوص وضعیت سبد کالایی گفت: تا تاریخ 29 دی‌ماه باید کلیه شبکه‌های توزیع در سراسر کشور کالاهای مورد نیاز را دریافت کنند و از اول بهمن‌ماه توزیع سبد کالایی در سراسر کشور آغاز می‌شود.

صادقی گفت: صدور حواله‌ها برای دریافت کالا در بخش زیادی صادر شده و این عملیات همچنان ادامه دارد و عوامل توزیع کالاهای مورد نیاز را از شرکت بازرگانی دولتی، شرکت پشتیبانی امور دام، انجمن لبنیات و اتحادیه مرغ میهن دریافت می‌کنند.

۱۳۹۲/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...