نسخه چاپی

دختر4ساله آمریكایی همبازی‌اش را كشت

یك دختر بچه چهارساله آمریكایی در حین بازی با اسلحه‌ای كه زیر یك تخت در منزل پدربزرگش پیدا كرده بود، به پسر چهارساله هم‌بازی‌اش شلیك كرد و او را كشت.

به گزاش نما به نقل از خبرآنلاین، پلیس دیترویت می‌گوید هنوز کسی را در ارتباط با این قتل بازداشت نکرده است و نشانی هم از "وقوع یک جنایت" مشاهده نمی شود غیر از اینکه این یک "تراژدی" قابل پیشگیری بوده است.

بی بی سی گزارش داد هنوز اسامی این دو کودک منتشر نشده است اما بنابر گزارش پلیس، این دو کودک که خویشاوندی بسیار نزدیکی هم با هم داشتند به همراه یک کودک ۵ ساله دیگر در منزل پدربزرگشان مشغول تماشای تلویزیون بوده اند که دختر چهار ساله، تفنگ شکاری را از زیر تخت پیدا می‌کند، آن را به سمت پسر هم‌بازی‌اش نشانه می‌رود و شلیک می‌کند. گلوله بر سینه پسر بچه چهارساله می‌نشیند و ساعتی بعد پزشکان مرگ او را تایید می‌کنند.

بنابر گزارش پلیس، پدر بزرگ این کودکان، تنها بزرگسال حاضر در خانه در لحظه وقوع این قتل اتفاقی بوده است.

مجله آمریکایی مادر جونز در گزارشی اعلام کرده در سال گذشته ۱۹۴ کودک زیر ۱۲ سال بر اثر جراحات ناشی از اصابت گلوله در آمریکا جان داده اند که از این میان ۱۲۷ قتل در منزل رخ داده و دست کم در ۵۲ مورد، تیراندازی پس از دسترسی آسان کودکان به اسلحه والدینشان روی داده است.

۱۳۹۲/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...