نسخه چاپی

سارق حرفه ایی كه موقع فرار اتفاق عجیبی برایش افتاد

رئیس كلانتری 119 مهرآباد از دستگیری سارق حرفه‌ای خبر داد كه هنگام فرار پایش شكست.

به گزارش نما، سرهنگ علی سعدی گفت، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، ماموران کلانتری در حین گشت‌زنی نامحسوس، به یک دستگاه خودروی بنز 230 مشکوک شدند که با بررسی‌های بیشتر دریافتند که یکی از سارقان سابقه‌دار پشت فرمان خودروی فوق‌الذکر قرار دارد.



وی با بیان اینکه ماموران به سرقتی بودن خودرو مظنون شدند، گفت: بر این اساس ماموران به صورت نامحسوس نسبت به تعقیب و مراقبت خودروی مورد نظر اقدام کرده‌اند، اما پس از طی مسافتی، سارق که «باقر» نام داشت، از وجود ماموران پلیس، آگاه و با سرعت زیاد از خودروهای در حال عبور سبقت گرفت و ماموران در استعلام‌گیری شماره خودرو متوجه شدند که این بنز سابقه سرقت از محدوده شهرک ولیعصر را دارد.



رئیس کلانتری 119 مهرآباد با بیان اینکه ماموران در تعقیب نامحسوس دریافتند که سارق پس از طی مسافتی در جلوی پاتوق خود متوقف و وارد این خانه شده است، گفت: ماموران با اخذ دستور قضایی و رعایت موازین شرعی و قانونی، قصد دستگیری این فرد را داشتند که متوجه شدند «باقر» از پشت‌بام قصد فرار دارد که ماموران برای جلوگیری از فرار این فرد، اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و متهم دستگیر شد.



وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از پاتوق این فرد، یک دستگاه آمپلی‌فایر و دو دستگاه ضبط و پخش و مدارک مربوط به خودروی بنز خاور به همراه گواهینامه‌ای به نام «حامد» را کشف و ضبط کردند، گفت: بررسی‌ها نشان داد که خودروی خاور نیز سابقه سرقت داشته است.



سعدی با بیان اینکه اهالی و ساکنین محل با مشاهده دستگیری «باقر» ضمن تشکر از اقدامات پلیس، همدست دیگر این متهم را نیز به ماموران معرفی کردند، گفت: بررسی‌ها نشان داد که «باقر» به همراه فردی به نام «خشایار» معروف به «خشایار یخچالی» اقدام به سرقت و اوراق کردن خودروها می‌کرده است و «باقر» نیز اکثر اموال مسروقه را به منزل این فرد انتقال داده و در آنجا نگهداری می‌کند.



رئیس کلانتری 119 مهرآباد با بیان اینکه ماموران برای بررسی وضعیت «خشایار» به منزل وی مراجعه کردند، گفت: ماموران دریافتند که «خشایار یخچالی» از طریق منزل همسایه متواری شده است و در این میان همسایه این فرد از ماموران درخواست کمک کرد و عنوان داشت که سارق حین فرار از ناحیه پا مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.



وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از محل، کنسول وسط خودروی خاور به همراه ضبط و پخش، تعداد 24 عدد باند بزرگ و کوچک خودرو، تعداد زیادی گوشی تلفن همراه، دوربین عکاسی و تعداد زیادی از وسایل داخل خودرو را کشف و ضبط کردند، گفت: پرونده به جهت شناسایی سایر سارقان و مالباختگان در حال پیگیری است./ عرش نیوز

۱۳۹۲/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...