نسخه چاپی

سبد كالای دولت بعضی‌ها را پول‌دار كرد!

برخی افراد سودجو در لرستان، با مراجعه به منازل برخی مردم، به بهانه سبد كالایی كه هنوز توزیع نشده است آنان را سركیسه می كنند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: برخی افراد سودجو در لرستان، با مراجعه به منازل برخی مردم، به بهانه سبد کالایی که هنوز توزیع نشده است آنان را سرکیسه می کنند.

این افراد با مراجعه به منازل مردم در مناطق مختلف، از ناآگاهی ا سوء استفاده کرده، و علاوه بر دریافت تمامی مشخصات فردی و خانوادگی آنان، مبالغی را به منظور اهدا سبد کالایی به خانواده ها دریافت می کنند.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان باتایید دریافت گزارش هایی از این سوء استفاده ها گفت: برخی افراد سودجو، خود را به عنوان نماینده سازمان های مختلف در رابطه با سبد کالای دولت معرفی کرده و از مردم کلاهبرداری می کنند.

حجت ا... بیرانوند افزود: سبد کالای دولت رایگان بوده، و دریافت هرگونه مبلغی از مردم به منظور اهدا این سبد غیر قانونی است.

وی با تاکید بر هوشیاری مردم در این رابطه گفت: اهدا و توزیع سبد کالا نیاز به ثبت نام در جایی ندارد بلکه افراد جامعه هدف این طرح توسط دولت شناسایی می شوند.

وی اظهارکرد: نحوه و چگونگی توزیع سبد کالای دولت از طریق رسانه ها اعلام می شود و مردم افرادی که خود را نماینده سازمان های خاص برای توزیع این سبد اعلام می کنند شناسایی و معرفی کنند.

بیرانوند گفت: مردم برای معرفی این افراد سود جو، مراتب را با شماره 124 درمیان بگذارند.

۱۳۹۲/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...