نسخه چاپی

قیمت ماشین ایرانی در چند كشور خارجی

عمده كشورهایی كه از ایران خودروی سواری وارد كردند، شامل عراق با دو هزار و 543، آذربایجان با هزار و 147 و مصر با 612 دستگاه می‌باشند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، معاونت بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: ایران در هشت ماهه نخست سال جاری بیش از چهار هزار دستگاه خودروی سواری به کشورهای عراق، آذربایجان و مصر صادر کرده است.
هوشنگ رضایی‌ثمره معاونت بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: میزان صادرات خودروی سواری از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه چهار هزار و 824 دستگاه خودروی سواری با متوسط قیمت شش هزار و 794 دلار به کشورهای مختلف صادر کرده است.

وی افزود: عمده کشورهایی که از ایران خودروی سواری وارد کردند، شامل عراق با دو هزار و 543، آذربایجان با هزار و 147 و مصر با 612 دستگاه می‌باشند.

معاونت بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به واردات 44 هزار و 647 دستگاه خودروی سواری به کشور در هشت ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: ایران در مدت یاد شده از کشور امارات 33 هزار و 899، چین هفت هزار و 99 و کویت هزار و 529 دستگاه خودروی سواری با متوسط قیمت 20 هزار و 704 دلار وارد کرده است.

۱۳۹۲/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...