نسخه چاپی

حاشیه دیدار اعضا شورای شهر با رهبری

در حالی هفته گذشته اعضای شورای شهر، شهردار تهران و شهرداران مناطق با حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای دیدار كردند كه این دیدار به گفته شاكری عضو جانباز شورای شهر پرخیر و بركت و همراه با حاشیه‌های جالبی بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، هفته گذشته در روز ۲۳ دی‌ماه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار، معاونان و شهرداران مناطق مختلف تهران، با حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار مقام معظم رهبری توصیه‌ها و نکاتی را در خصوص مسائل مختلف شهری به اعضاء شورا و همچنین شهردار تهران فرمودند.

مجتبی شاکری، عضو جانباز شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دیدار با مقام معظم رهبری آرزوی هر فردی محسوب می‌شود، گفت: این دیدار پر از خیر و برکت بود و برای اعضاء شورای شهر تهران مفید بود.

شاکری خاظرنشان کرد: در این جلسه حضرت آقا توصیه‌هایی داشتند ضمن اینکه این جلسه با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

وی گفت: در این جلسه پسر بنده "ثارالله" همراه من بود که مقام معظم رهبری توصیه‌های را به وی داشتند و از اینکه بنده را همراهی می‌کنند از وی تشکر کردند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به آغاز فعالیت شورای چهارم، این دیدار یک موقعیت بسیار ویژه برای اعضای شورای شهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در حالی این دیدار صورت گرفت که اعضای شورای شهر در حال بررسی برنامه ۵ ساله دوم شهرداری تهران هستند و قطعاً توصیه‌ها و نکات مقام معظم رهبری را در برنامه ۵ ساله دوم در نظر خواهند گرفت.

شاکری ادامه داد: نکات بیان‌شده از سوی مقام معظم رهبری بسیار موثر بود و مطالباتی که ایشان از اعضای شورای شهر و شهرداران داشتند باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بسیاری از مباحث مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در گذشته نیز عنوان شده بود که از آن جمله می‌توان به بحث باغات تهران، محیط زیست و معماری ایرانی ـ اسلامی اشاره کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری از شرایط معماری در شهر تهران رضایت نداشته و در این خصوص اعضای شورای شهر و همچنین شهردار تهران در تلاشند نظرات و نکات مورد نظر حضرت معظم‌له را در خصوص معماری ایرانی ـ اسلامی محقق کنند.

شاکری در پایان با اشاره به برخی دیگر از نکات مطرح شده در دیدار با مقام معظم رهبری گفت: ایشان در این دیدار خطاب به معصومه آباد نیز فرمودند کتاب‌ ایشان تحت عنوان «من زنده‌ام» را خوانده‌اند و تقریظی را بر آن نوشته‌اند.

۱۳۹۲/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...